Problem ze ssaniem AAZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sato0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 18:17
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Problem ze ssaniem AAZ

Post autor: sato0 » pt sie 14, 2009 07:46

Witam; Mam problem ze ssaniem w moim AAZ 1.9TD a objawia się to wysokimi obrotami po przejechaniu kilkunastu kilometrów. Ssanie wyłącza się dopiero w mieście w korku. Winny będzie termostat czy czujnik temperatury bo nie wiem na jakiej zasadzie polega ssanie ( widzę że przewód z podciśnieniem idzie do gruszki przy pompie, tylko nie wiem z czym jest połączony). Wszelkie info mile widziane


Golf II syncro 1.8 89r
Golf IV 4motion ARL 02r

Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » pt sie 14, 2009 08:22

To nie jest ssanie, ssanie jest w benzyniakach a w TD jest przyspieszacz zapłonu, wyciagnięcie dzwigienki powoduje zmianę kata wtrysku i lepsze zapalanie na zimnym silniku i w AAZ jest ręcznie nie ma automatycznego.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

sato0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 18:17
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: sato0 » pt sie 14, 2009 09:16

Linka od przsypieszenia kąta wtrysku działa w prawidłowo. chowa się samoczynnie po zapaleniu. Później silnik ma 1100 ob/min przez około 20 minut .Po nagrzaniu się (długim) skaczą obroty raz 1100 i 800. Później jest na 850 obr/min.

Na zdjęciu podciśnienie do gruszki powoduje zwiększenie obrotów Obrazek
Ostatnio zmieniony pt sie 14, 2009 09:25 przez sato0, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf II syncro 1.8 89r
Golf IV 4motion ARL 02r

Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » pt sie 14, 2009 10:54

Powiem szczerze że pierwszy raz widzę przyśpieszacz sterowany podciśnieniowo :goof: Ale problem jego nieprawidłowej pracy zwiazny może być z sama gruszką , może membrana w środku się zacięła .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

Awatar użytkownika
jedrekk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 860
Rejestracja: pn sty 22, 2007 08:44
Lokalizacja: południe

Post autor: jedrekk » pt sie 14, 2009 11:01

poza tematem moja kobieta w mk3 95' ma przyspieszacz sterowany elektronicznie silownikiem orginalnie



_model_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn wrz 01, 2008 07:57
Lokalizacja: Toruń / Osiek nad Wisłą
Auto: Skoda Rapid Liftback 1,0TSI 110KM MY2019
Silnik: DKRC
Kontakt:

Post autor: _model_ » pt sie 14, 2009 11:06

Ja mam AAZ z '97 i mam automatyczne wyprzedzenie kąta. Gruszka steruje naciągiem linki. Ale wystarczy że silnik załapie lekka temperature i obroty spadają do 900-950. Może faktycznie masz jakiś syf w przewodzie podciśnienia, może linka się przycina, może dzwigienka przy pompie, a może membrana w gruszce??

Musisz sprawdzić wszystko po kolei

Pozdrowienia



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt sie 14, 2009 11:23

Musisz się upewnić czy problem z obrotami jest napewno związany z przyspieszaczem kąta wtrysku .Najprościej to zrobić odpinając linkę od cięgna przyspieszacza .Przy obecnych temperaturach w zasadzie nie trzeba go używać o ile ktoś ma ręczne ,ja nie używam latem bo niema takiej potrzeby.O ile po odpięciu linki od cięgła będzie to samo to prawdopodobnie coś nie tak z pompą a dokładniej to z wydatkiem szczątkowym ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt sie 14, 2009 18:13

Poczytaj tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ght=obroty

i tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... acja+pompy

mozna poszukac kiedys o tym pisałem



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości