walniety napinacz.....

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
icemaster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pt sie 26, 2005 18:43
Lokalizacja: Koszalin

walniety napinacz.....

Post autor: icemaster » wt lis 01, 2005 14:25

mam pytanie do tych ktorzy mieli walniety napinacz paska alternatora w 1,9 TDi 1Z, jakie sa odglosy w kabinie podczas jazdy?
bo wiem ze mam walniety ten napinacz i zrobilo mi sie jakos glosniej w kabinie w trakcie jazdy, i chcialbym wiedziec czy to to....



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

mowa o napinaczu paska wielorowkowego (alternatora)

Post autor: Razal » wt lis 01, 2005 22:29

Jeśli tak - to ja ostatnio musiałem go wymienić, w kabinie pojawiał się rezoanans, który był odczuwalny tak naprawde tylko przy wyłączonym radiu i np. podczas stania w korku.

Ja dodatkowo odczułem powiększanie rezonansu przy włączaniu świateł drogowych.

To było początkow stadium jego padaki - im szybciej się to wymieni tym mniej kasy później poleci (jak się długo jeździ z walniętym napinaczem to idą tulejki w odlewie wraz z prętem samonapinacza :() - a to już boli :hmm: .

Ja wymieniłem napinacz (160zł), kółko prowadzące paska mikro(70zł), pasek(45zł), dwa simeringi (40 zł), robota + przesmarowanie pręta (30zł). Torche dużo jak na napinacz, ale teraz cisza jak makiem siał i wiem że mi nie wyrobi pręta i odlewu .:):)

Jak chcesz się upewnić czy to napinacz to na zapalnonym silniku otwórz maske i po prawej stronie alternatora masz owy NAPINACZ - z niego wydostaje się imbusowa śruba (w osi pręta) - jak złapiesz ręką za tę śrubę + napinacz to zobaczysz jaki jest rezoans (przytrzymaj sztywno w miarę możliwości - już powinno być ciut ciszej ;)) - JAK MASZ WALNIĘTY NAPINACZ TO NIE CZEKAJ - TYLKO WYMIENIAJ !! NIM POLECI RESZTA !!

To jest tak jak z niewyważonymi kołami (po czasie lecą łożyska) :bigok:

Pozdro.....


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
icemaster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pt sie 26, 2005 18:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: icemaster » śr lis 02, 2005 08:32

to ze mam walniety to wiem, musze go wymienic, tylko w kazdym sklepiemowia inna cene, od 70 -350 zl

[ Dodano: Sro Lis 02, 2005 07:32 ]
Crunck, nie mowimy o pasku rozrzadu tylko alternatora



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości