trzęsie kierownicą
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
trzęsie kierownicą
ja w temacie jak cisnę gaz to trzęsie mi kierownicą z tym, że najbardziej jest to odczuwalne w przedziale 100 - 120 km/h i przy wychodzeniu z łuku jak prostuję kierownicę
dodam, że koła mam wyważone, pierścienie centrujące są nowe (założone na sezon)
dodam, że koła mam wyważone, pierścienie centrujące są nowe (założone na sezon)
Ostatnio zmieniony wt sie 11, 2009 23:32 przez danioo, łącznie zmieniany 1 raz.
zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
szanowni koledzy, jest możliwość ocenić który to przegub daje w kość?? dodam, że wydaje mi się, że przy większych prędkościach jak jadę z lekko wciśniętym gazem ( nie przyspieszam, ani nie hamuję) mam wrażenie, że słychać chrobotanie po prawej stronie, a przy niższej szybkości z kolei z lewej strony słyszę chrobotanie.
dodam, że przeguby zewnętrzne wymieniałem na przełomie listopada i grudnia zeszłego roku.
dodam, że przeguby zewnętrzne wymieniałem na przełomie listopada i grudnia zeszłego roku.
zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
dźwignąć auto i pokręcić kołem przód - tył ?? i to da rezultat 100 % ???jbs-78 pisze:Trzeba podnieść auto i zobaczyc kóry jest bardziej luzny.
Osobiscie stawiam na prawy
zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Miałem w Pasku zużyty wewnętrzny prawy ale defacto stuków nie było, tylko drgania podczas ciśnięcia gazu, nie sądzę aby przegub stukał, chyba że jest mocna wybity - tego nie wykluczamdanioo pisze:kolego powiedz mi jeszcze czy taki zużyty przegub może być powodem stukania podczas zmiany biegów i puszczania sprzęgła ??
powiem ci jeszcze, że ręką wogóle nie wyczuwalne były luzy, dopiero po rozmontowaniu przegubu namacalnie widać było że jest "podjedzony", szczęście że na chybił-trafił trafiliśmy na ten uszkodzony, czyli prawy
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 20:39 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.
kolego ja ewidentnie słyszę stuki z prewej strony oraz jest większy luz podczas puszczania sprzęgła
[ Dodano: 18 Sie 2009 09:44 ]
wczoraj poszarpałem się z autem na biegu oczywiście na zgaszonym silniku i słychać lekkie stukanie po lewej stronie mniej więcej w miejscu gdzie jest przegub koło skrzyni
mam jeszcze jedno pytanie czy mechanizm różnicowy też ma coś do moich dolegliwości ??
[ Dodano: 18 Sie 2009 09:44 ]
wczoraj poszarpałem się z autem na biegu oczywiście na zgaszonym silniku i słychać lekkie stukanie po lewej stronie mniej więcej w miejscu gdzie jest przegub koło skrzyni
mam jeszcze jedno pytanie czy mechanizm różnicowy też ma coś do moich dolegliwości ??
Ostatnio zmieniony wt sie 18, 2009 09:45 przez danioo, łącznie zmieniany 1 raz.
zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 318 gości