Pompowtryski a notlauf

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
corben
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw lut 07, 2008 13:41
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Pompowtryski a notlauf

Post autor: corben » pn sie 10, 2009 11:58

Witam wszystkich.
Łapie mi notlaufa, po drodze padła turbina i ją wymieniłem na nówkę w serwisie VW (oj bolało mnie :grrr: ) ale wymyślili że nie ma mocy bo jeszcze EGR do wymiany, wymieniłem (też mnie zabolało) i teraz pytanie:
Mechaniory w serwisie VW powiedzieli że mam uszkodzony jeden pompowtrysk (później napiszę kod błędu jak będzie potrzebny) i przez ten pompowtrysk jest błąd niedoładowania (17964) bo cytuję "silnik może pracować na jednym cylindrze i nie daje tyle co potrzeba spalin na turbinę i dlatego turbo nie ma jak ładować"

Czy to jest możliwe???

A pompowtryski i tak chcę dać do regeneracji, jak wiecie gdzie w Elblągu lub okolicy mogą to zrobić to proszę o info.


VW Sharan 1.9 TDI 115 KM 2000 r, MK II
CB TTI 770 + Sirio ML-145
Sony GiGaPanel + 10 głośników
Mój SZARIK http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=225559

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn sie 10, 2009 12:03

ale pierdoły Ci wcisnęli, błąd który Ci zczytał VAG odnosi się do czujnika MAP czyli czujnika ciśnienia doładowania a przyczyn może być kilka ale z pewnością nie żadnego pompowtryskiwacza, masz zwyczajne niedoładowanie turbo :
http://74.125.39.132/translate_c?hl=pl& ... FKo-hH1n1g

"limp trybie" oznacza aktywną kontrolkę świec żarowych a "zmienne dysze" to oczywiście łopatki zmiennej geometrii turbosprężarki - to tak w kwestii uzupełnienia tylko.

[ Dodano: 10 Sie 2009 12:07 ]
no i jedna ale ważna rada - nie jeździj już do tych pacanów !!!

[ Dodano: 10 Sie 2009 12:09 ]
corben pisze:"silnik może pracować na jednym cylindrze i nie daje tyle co potrzeba spalin na turbinę i dlatego turbo nie ma jak ładować"
ha ha ha, co za pierdoły, już to widzę jak silnik pracuje na jednym garze, wydrukuj ten tekst i zawieś tym baranom do przeczytania, niech się trochę podszkolą matoły.

[ Dodano: 10 Sie 2009 12:11 ]
corben pisze:ale wymyślili że nie ma mocy bo jeszcze EGR do wymiany
no ładnie ! niech teraz założą ten stary i zwrócą kasę.

[ Dodano: 10 Sie 2009 12:14 ]
podejrzewam, że nie działa sprawnie N75 a jeśli on jest sprawny to podciśnienie sterujące zmienną geometrią turbiny ucieka albo na siłowniku podciśnienia przy samej turbosprężarce albo na wężykach podciśnienia.
Ostatnio zmieniony pn sie 10, 2009 12:06 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
corben
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw lut 07, 2008 13:41
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: corben » pn sie 10, 2009 12:20

Dzięki za odpowiedź.
Tak sobie właśnie myślałem, ale wolałem się upewnić.
Turbo wymienione na nówkę z nową gruszką więc zostaje tylko szukać "dziury" w wężykach i sprawdzić N75.


VW Sharan 1.9 TDI 115 KM 2000 r, MK II
CB TTI 770 + Sirio ML-145
Sony GiGaPanel + 10 głośników
Mój SZARIK http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=225559

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn sie 10, 2009 12:21

corben pisze:zostaje tylko szukać "dziury" w wężykach i sprawdzić N75
dokładnie tak ! ewentualnie sam czujnik MAP czyli czujnik ciśnienia doładowania (umieszczony albo w rurze powietrza doładowanego albo w górnej części intercoolera do sprawdzenia.
Ostatnio zmieniony pn sie 10, 2009 12:29 przez Sztomel, łącznie zmieniany 3 razy.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości