mk3 1.8 co zrobic z moca??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Gornis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pt wrz 26, 2008 23:50
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

mk3 1.8 co zrobic z moca??

Post autor: Gornis » ndz sie 09, 2009 22:00

przepraszam ze zakladam ten temat zaraz pewnie zostane pouczony ze to bylo wez czlowieku odejdz i wogole....

ale szukam szukam i nie znalazlem;/

a mianowicie co zrobic zeby to 1.8 8v 75km byl troszke zwawszy????? bo to mi tak nie bardzo cos no...kombinowalem z mapami zaplonowymi ale poprawil sie tylko apetyt na wache i tyle:D:D

POMOCY PROSZE

jakies sensowne propozycje jak zwiekszyc moc....


P.S: serio darujcie sobie komentaze typu zmien se auto czy caly silnik....ja chce zrobic cos z tego co mam;)

dzieki z gory:)



Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » ndz sie 09, 2009 22:35

a morze wtrysk i komp od 1,8 abs


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sie 09, 2009 22:45

Gornis, no ale jakie pieniądze chcesz wydać, bez podania tego to można wszystko zaproponować do turbo i nitro włącznie. Gdyby cię satysfakcjonowało 90 koni ja ma ABS no to sterownik wałek i tłoki od ABS, albo tłoki plus cała głowica z kolektorem wydechowym od ABS bo jest inny. Było tu pisane o wałku od 2E. Są dostępne "sportowe"ostrzejsze wałki ale myślę że wszystko co wykracza poza upodobnienie AAM do ABS to już nie na ten dział ogólnotechniczny, tylko pisz z ludźmi na dziale tuningowym.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

miskov
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt cze 16, 2009 00:56
Lokalizacja: Tychy

Post autor: miskov » pn sie 10, 2009 14:01

swoja droga mysle o tym samym :)

tutaj masz temat poswiecony temu zagadnieniu :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 :bigok:

ze swoich informacji moge Ci podpowiedziec jeszcze dedykowany dolot powietrza oraz wydech - napewno przedlozy sie to na pare kucy wiecej ... z tym, ze wszystko sie rozchodzi wokol kasy ^^ :helm:

[ Dodano: 10 Sie 2009 14:08 ]
i tak na marginesie jeszcze dodam, ze chyba najlepszym wyjsciem jest zmiana silnika ^^ sam dedykowany wydech robiony na zamowienie to ( kiedys znalazlem taka firme i cene w tych granicach ) ok 800 PLN i dostaniesz gratis pare kucykow ... koszt dolotu powietrza to tez niemale pieniadze co ... i wydana kwota nie bedzie adekwatna do osiagow.

natomiast kupno kompletnego silnika i SWAP ... duzo lepsze wyjscie :bigok:

poczytaj dzial Speed, jest tam troche artykulow o swap'ach uturbianiu i reszcie wynalazkow ktora podnosza moc lub robia to chociaz w teorii :helm:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 349 gości