Wentylator chłodnicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wentylator chłodnicy
Witam. Mam problem tego typu iż po przejechaniu kilkunastu kilometrów jak tylko wskazówka temp cieczy wskaże 90 st załacza mi się wentylator i już się nie wyłacza.górny przewód chłodnicy jest gorący natomiast dolny lekko ciepły.ok 2 lata temu wymieniłem termostat na firmy Wahler.co może być przyczyną ciągłej pracy wentylatora- czujniki temp cieczy czy termostat?muszę się z tym uporać bo za 3 dni czeka mnie kawał drogi do przebycia.dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony ndz sie 09, 2009 20:07 przez tomeek100, łącznie zmieniany 1 raz.
silnik jest lekko ciepły a wentylator ciągle pracuje.jak rozłącze kostke która znajduje się z prawej strony chłodnicy (patrząc od przodu auta)przestaje pracować.co to może być???pomocy......
[ Dodano: 09 Sie 2009 20:49 ]
Silnik jest już chłodny a went dalek kręci. rozłącze na noc kostke na went bo akumulator nie wytrzyma..dajcie porade co z tym zrobić???
[ Dodano: 09 Sie 2009 20:49 ]
Silnik jest już chłodny a went dalek kręci. rozłącze na noc kostke na went bo akumulator nie wytrzyma..dajcie porade co z tym zrobić???
Ostatnio zmieniony ndz sie 09, 2009 20:45 przez tomeek100, łącznie zmieniany 1 raz.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kolega Jeryk10 właściwie wyjaśnił sprawę: należy jutro kupić włącznik wentylatora chłodnicy (a jeszcze lepiej wykręcić go i zabrać ze sobą do sklepu dla pokazania jaki to ma być) i trochę płynu do chłodnicy bo się wyleje przy wymianie.
Chodzi o tą część z której gdy zdejmiesz wtyk - silniczek gaśnie; to on zwiera ale już nie umie się rozewrzeć.
Chodzi o tą część z której gdy zdejmiesz wtyk - silniczek gaśnie; to on zwiera ale już nie umie się rozewrzeć.
Ostatnio zmieniony ndz sie 09, 2009 20:54 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
Czesc, pomoze ktos w diagnozie mojego golfa?
Jakies dwa tyg temu zagrzal mi sie silnik, i musialem wymienic kilka czesci wchodzacych w sklad chlodzenia silnika, na pierwszy rzut poszedl czujnik temperatiry, okazalo sie jednak ze winny byl termostat, wiec i on zostal wymieniony. W tej chwili silnik nie lapie juz tak wysokiej temperatury jak wczesniej, jednak po przejechaniu kilkunastu km potrafi sie zagrzac do 95-100 stC. Sprawdzalem i oba weze z chodnicy sa cieple wiec obieg jest, ale wentylator sie nie wlaczyl.
Po zwarciu dwoch pinów w kostce wentyator zapieprza i to zdrowo, natomiast jak stane gdzies na parkingu po tych 10-15km i widze ewidentnie ze jest ponad 95stC a wentylator sie nie wlacza, to mnie trafia. Podczas gdy innym razem specjalnie grzalem silnik i wentylator sie wlaczy, ale jakby na pierwszy bieg, gdzies o polowe wolnij niz gdybym zwarl dwa piny recznie.
hmm jakies pomysly
Jakies dwa tyg temu zagrzal mi sie silnik, i musialem wymienic kilka czesci wchodzacych w sklad chlodzenia silnika, na pierwszy rzut poszedl czujnik temperatiry, okazalo sie jednak ze winny byl termostat, wiec i on zostal wymieniony. W tej chwili silnik nie lapie juz tak wysokiej temperatury jak wczesniej, jednak po przejechaniu kilkunastu km potrafi sie zagrzac do 95-100 stC. Sprawdzalem i oba weze z chodnicy sa cieple wiec obieg jest, ale wentylator sie nie wlaczyl.
Po zwarciu dwoch pinów w kostce wentyator zapieprza i to zdrowo, natomiast jak stane gdzies na parkingu po tych 10-15km i widze ewidentnie ze jest ponad 95stC a wentylator sie nie wlacza, to mnie trafia. Podczas gdy innym razem specjalnie grzalem silnik i wentylator sie wlaczy, ale jakby na pierwszy bieg, gdzies o polowe wolnij niz gdybym zwarl dwa piny recznie.
hmm jakies pomysly
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 264 gości