Temat pytający

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kikut05
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn lut 09, 2009 21:10
Lokalizacja: Korzeńsko / Wrocław
Kontakt:

Temat pytający

Post autor: kikut05 » ndz sie 09, 2009 11:28

Witam forumowiczów.
Mój znajomy kupuje właśnie Audi A6 model C6 2006r. Silniczek oczywiście diesel "klekotek" 2.0 TDi o mocy 140KM.
I tutaj proszę Was drodzy forumowicze o pomoc.

O ile da się podnieść moc i moment obrotowy w tym silniku jadąc np. do Dynosoft'u na zmianę oprogramowania? Chodzi mi o to, aby zmienić tylko oprogramowanie bez zmiany osprzętu silnika. Prosiłbym jeżeli ktoś wie na coś ten temat o odpowiedź, ile dałoby się wycisnąć z tego silnika mocy i niutków.

I pytanie drugie - do ilu podniosłoby się moc i moment (w granicach wytrzymałości sprzęgła) po wymianie suszarki na większą + duży IC?

Bardzo proszę o podzielenie się tutaj Waszą wiedzą.
Z góry dziękuję za wszystkie Wasze odpowiedzi :D


P.S. Nie wiem w którym dziale spytać, dlatego pytam w tym temacie. Audi ma na wyposażeniu navi z TV (DVD) fajny komputer na środku (duży jak w nowym A8) zestaw Audio BOSE ze zmieniarką i wzmacniaczem. I tu kolejne pytanie - gdzie i za ile można wgrać do tegoż komputera Polskie menu? Szukałem w ustawieniach ale nie znalazłem zmiany języka z Niemieckiego na Polski. Jak ktoś wie gdzie i za ile proszę Was dajcie znać w tym temacie - ew. przekierujcie mnie do należnego działu.

Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony ndz sie 09, 2009 12:05 przez kikut05, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz sie 09, 2009 11:50

Moc w granicach 170Km aby wystartowac wiecej należałoby wymienic pompki od 170KM turbiny nie trzeba by było wymieniac- wtedy moc w granicach 190-200KM i tyle zniesie fabryczne sprzęgło.



Awatar użytkownika
kikut05
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn lut 09, 2009 21:10
Lokalizacja: Korzeńsko / Wrocław
Kontakt:

Post autor: kikut05 » ndz sie 09, 2009 11:56

Dzięki wielkie za info.
A ktoś wie ile $$$ kosztuje sam soft w DynoSoft'cie ?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz sie 09, 2009 12:45

PinkFloyd pisze:Moc w granicach 170Km

należałoby wymienic pompki od 170KM

turbiny nie trzeba by było wymieniac- wtedy moc w granicach 190-200KM i tyle zniesie fabryczne sprzęgło.
pompki sa tak wydajne, ze i 240 zniosa. turbina shit i mocy wiekszej jak 170 nie ma co atakowac.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
kikut05
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn lut 09, 2009 21:10
Lokalizacja: Korzeńsko / Wrocław
Kontakt:

Post autor: kikut05 » ndz sie 09, 2009 12:49

widziałem na stronie DynoSoft'u Audi A4 z takim samym silnikiem, zmienili tylko suszare i IC, zrobili soft i było coś koło 209KM i 400 Nm.



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » ndz sie 09, 2009 15:03

ja bym wymienił turbinę na większą bo na pewno wybuchnie nawet po samym programie no chyba że program +10 km, te turbiny przy tym silniku są jak z papieru...



Awatar użytkownika
research1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
Kontakt:

Post autor: research1 » wt sie 11, 2009 00:38

GMS pisze:ja bym wymienił turbinę na większą bo na pewno wybuchnie nawet po samym programie no chyba że program +10 km, te turbiny przy tym silniku są jak z papieru...
jak mają się te turbiny do tych w silnikach ASZ? są wydajniesze czy nie? i jak z wytrzymałością? pytam tylko z ciekawości :)



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » wt sie 11, 2009 22:07

w asz jest to samo co w 2.0 różni się tylko kolektorem wydechowym
Ostatnio zmieniony wt sie 11, 2009 22:08 przez GMS, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości