Brak mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: ndz lip 19, 2009 10:28
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Brak mocy
Witam
Moim problemem jest brak mocy w silniku 1,9 TDI 115 PS. Przeglądałem forum i wychodzi że przepływka padła ale nie jestem pewien.
Z 3 tygodnie temu na autostradzie auto straciło moc nie dało się jechać szybciej niż 120 km/h ale po ponownym uruchomieniu silnika było ok. Natomiast teraz wydaję mi się że auto jest cały czas zamulone niby dosyć dobrze idzie do 3 tys. obrotów ale potem jest jakby dziura i bardzo powoli potrafi rozpędzić się do max 180 km/h. Dodam że przed problemem jechałem nim 200 km/h (może prędkość nie dostosowana do naszych warunków ale zdarzyło się )
Po podpięciu do VAG-a wyszło :
- czujnik masy powietrza
- regulacja ciśnienia doładowania
I spadająca wydajność zaworu EGR poniżej 10 % - tak powiedział mi mechanik.
Doradźcie mi co jest nie tak...
Moim problemem jest brak mocy w silniku 1,9 TDI 115 PS. Przeglądałem forum i wychodzi że przepływka padła ale nie jestem pewien.
Z 3 tygodnie temu na autostradzie auto straciło moc nie dało się jechać szybciej niż 120 km/h ale po ponownym uruchomieniu silnika było ok. Natomiast teraz wydaję mi się że auto jest cały czas zamulone niby dosyć dobrze idzie do 3 tys. obrotów ale potem jest jakby dziura i bardzo powoli potrafi rozpędzić się do max 180 km/h. Dodam że przed problemem jechałem nim 200 km/h (może prędkość nie dostosowana do naszych warunków ale zdarzyło się )
Po podpięciu do VAG-a wyszło :
- czujnik masy powietrza
- regulacja ciśnienia doładowania
I spadająca wydajność zaworu EGR poniżej 10 % - tak powiedział mi mechanik.
Doradźcie mi co jest nie tak...
Jesli masz Vag to zrob logi dynamiczne z grup 003,008,011. Wyglada na to ze przeplywka do wymiany i cos z turbo i musimy wiedziec czy to niedoladowanie czy przeladowanie. W 90% sa to przeladowania spowodowane zapiekajacymi sie kierowniczkami w turbo.
,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."
- stanislawski
- Ma gadane
- Posty: 170
- Rejestracja: wt wrz 12, 2006 22:57
Przepływomierz jak padnie, to na amen.
Trzeba skasować błędy i jeżeli kolejne badanie ( po kilku sekundach) znów pokaże błąd G70 to na 100% jest przepływomierz.
Jeśli po skasowaniu błędów nie będzie zaraz kolejnego tego samego to bardziej wskazywałbym na typowy notlauf, przyczyn którego może być całe multum, w szczególności turbina i okolice.
Słyszałem też o uszkodzeniu przepływomierza przez niefachowe założenie wymienianego filtra powietrza, w sytuacji gdy cały syf z filtra i spod niego został zassany do intercooler'a.
Raz nawet taką sytuację obserwowałem, na szczęście nie w moim aucie. Gość po prostu uchylił obudowę filtra, wyciągnął na hama stary filtr, poczym byle jak wepchnął nowy czysty filtr i udał, że wymienił filtr - tzn zakręcił śruby, nawet niedokładnie składając całość do kupy! I był to mechanik z renomowanego serwisu (prywatnego).
Trzeba skasować błędy i jeżeli kolejne badanie ( po kilku sekundach) znów pokaże błąd G70 to na 100% jest przepływomierz.
Jeśli po skasowaniu błędów nie będzie zaraz kolejnego tego samego to bardziej wskazywałbym na typowy notlauf, przyczyn którego może być całe multum, w szczególności turbina i okolice.
Słyszałem też o uszkodzeniu przepływomierza przez niefachowe założenie wymienianego filtra powietrza, w sytuacji gdy cały syf z filtra i spod niego został zassany do intercooler'a.
Raz nawet taką sytuację obserwowałem, na szczęście nie w moim aucie. Gość po prostu uchylił obudowę filtra, wyciągnął na hama stary filtr, poczym byle jak wepchnął nowy czysty filtr i udał, że wymienił filtr - tzn zakręcił śruby, nawet niedokładnie składając całość do kupy! I był to mechanik z renomowanego serwisu (prywatnego).
Tato, a dlaczego ten samochód jest zepsuty?
Synku, on nie jest zepsuty. To diesel.
Synku, on nie jest zepsuty. To diesel.
Uzyj tej stronki http://rtnet.pl/vaglog/ i wrzuc linki .
,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."
- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
mam takie pytanie wczoraj dostalem samochod silnik o oznaczeniu AHF na vagu wyskakuje caly czas blad przeplywki i blad czujnika w kolektorze dolotowym klapy gaszenia silnika jak sie nie myle to chyba numer 01282 ale sprawdze jeszcze i tu problem po podpieciu 2 nowych przeplywek blad nie znika i samochod po przekroczeniu 2 tys obrotow szarpnie dosc mocno i nie ma mocy - czujnik temp plynu chlodzacego byl rowniez wymieniany spotkal sie ktos kiedys z tym??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 100 gości