Brak mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

marcinb87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz lip 19, 2009 10:28
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Brak mocy

Post autor: marcinb87 » ndz sie 09, 2009 09:18

Witam
Moim problemem jest brak mocy w silniku 1,9 TDI 115 PS. Przeglądałem forum i wychodzi że przepływka padła ale nie jestem pewien.
Z 3 tygodnie temu na autostradzie auto straciło moc nie dało się jechać szybciej niż 120 km/h ale po ponownym uruchomieniu silnika było ok. Natomiast teraz wydaję mi się że auto jest cały czas zamulone niby dosyć dobrze idzie do 3 tys. obrotów ale potem jest jakby dziura i bardzo powoli potrafi rozpędzić się do max 180 km/h. Dodam że przed problemem jechałem nim 200 km/h (może prędkość nie dostosowana do naszych warunków ale zdarzyło się :jezor: )
Po podpięciu do VAG-a wyszło :
- czujnik masy powietrza
- regulacja ciśnienia doładowania
I spadająca wydajność zaworu EGR poniżej 10 % - tak powiedział mi mechanik.

Doradźcie mi co jest nie tak...



Awatar użytkownika
scols11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 18:03
Lokalizacja: Jaslo

Post autor: scols11 » ndz sie 09, 2009 09:46

Jesli masz Vag to zrob logi dynamiczne z grup 003,008,011. Wyglada na to ze przeplywka do wymiany i cos z turbo i musimy wiedziec czy to niedoladowanie czy przeladowanie. W 90% sa to przeladowania spowodowane zapiekajacymi sie kierowniczkami w turbo.


,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."

marcinb87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz lip 19, 2009 10:28
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: marcinb87 » wt sie 11, 2009 06:13

Wczoraj mechanik wymienił mi gruszkę ale nic nie pomogło, dzisiaj spróbuje zrobić logi dynamiczne.



Awatar użytkownika
stanislawski
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 22:57

Post autor: stanislawski » wt sie 11, 2009 13:12

Przepływomierz jak padnie, to na amen.
Trzeba skasować błędy i jeżeli kolejne badanie ( po kilku sekundach) znów pokaże błąd G70 to na 100% jest przepływomierz.
Jeśli po skasowaniu błędów nie będzie zaraz kolejnego tego samego to bardziej wskazywałbym na typowy notlauf, przyczyn którego może być całe multum, w szczególności turbina i okolice.
Słyszałem też o uszkodzeniu przepływomierza przez niefachowe założenie wymienianego filtra powietrza, w sytuacji gdy cały syf z filtra i spod niego został zassany do intercooler'a.
Raz nawet taką sytuację obserwowałem, na szczęście nie w moim aucie. Gość po prostu uchylił obudowę filtra, wyciągnął na hama stary filtr, poczym byle jak wepchnął nowy czysty filtr i udał, że wymienił filtr - tzn zakręcił śruby, nawet niedokładnie składając całość do kupy! I był to mechanik z renomowanego serwisu (prywatnego).


Tato, a dlaczego ten samochód jest zepsuty?
Synku, on nie jest zepsuty. To diesel.

marcinb87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz lip 19, 2009 10:28
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: marcinb87 » wt sie 11, 2009 14:38

Właśnie mi po skasowaniu błędów nic już nie wykazuje a problem jest dalej.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt sie 11, 2009 19:37

marcinb87 pisze:Właśnie mi po skasowaniu błędów nic już nie wykazuje a problem jest dalej.
Tak jak pisza bez logów dynamicznych to wróżenie z fusów na poczatekgrupy 003, 008 i 011 i bedziesz wszystko wiedział co i jak.



marcinb87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz lip 19, 2009 10:28
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: marcinb87 » pt sie 21, 2009 17:14

Długo to trwało bo miałem problemy z kablem.

Testy robiłem na VAG 409-1 na 3 biegu.

Mam nadzieję że teraz coś wyjdzie...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
scols11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 18:03
Lokalizacja: Jaslo

Post autor: scols11 » pt sie 21, 2009 17:30

Uzyj tej stronki http://rtnet.pl/vaglog/ i wrzuc linki .


,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."

marcinb87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz lip 19, 2009 10:28
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: marcinb87 » pt sie 21, 2009 20:36




Awatar użytkownika
scols11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 18:03
Lokalizacja: Jaslo

Post autor: scols11 » pt sie 21, 2009 20:45

Kolego turbina na stół do czyszczenia , przeladowowuje do dobrze juz ja inaczej nie uratujesz. Ale pozniej bedziesz sie cieszyl jazda :bigok:


,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."

marcinb87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz lip 19, 2009 10:28
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: marcinb87 » pt sie 21, 2009 21:09

Może ktoś zna jakiegoś dobrego mechanika w mojej okolicy ?

Bo mi na myśl przychodzi tylko Ecusoft w Bielsku...



Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » pt sie 21, 2009 23:40

marcinb87, comp-sport masz pod nosem, podjedz do Szymona i zapytaj czy by zrobili taki zabieg.


Obrazek

Awatar użytkownika
BRZOZA
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pt sie 20, 2004 16:30
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: BRZOZA » sob sie 22, 2009 22:38

mam takie pytanie wczoraj dostalem samochod silnik o oznaczeniu AHF na vagu wyskakuje caly czas blad przeplywki i blad czujnika w kolektorze dolotowym klapy gaszenia silnika jak sie nie myle to chyba numer 01282 ale sprawdze jeszcze i tu problem po podpieciu 2 nowych przeplywek blad nie znika i samochod po przekroczeniu 2 tys obrotow szarpnie dosc mocno i nie ma mocy - czujnik temp plynu chlodzacego byl rowniez wymieniany spotkal sie ktos kiedys z tym??



marcinb87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz lip 19, 2009 10:28
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: marcinb87 » pt wrz 04, 2009 21:50

Czyszczenie turbiny pomogło, ale za niedługo zrobię logi i wtedy ocenicie czy jest w 100 % dobrze...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 100 gości