passat tdi prośba

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

toudi86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 20:25
Lokalizacja: okolice Suchej Beskidzkiej

passat tdi prośba

Post autor: toudi86 » sob sie 08, 2009 13:40

witam moj problem polega na tym ze przy odpalaniu tdi 110km niewazne czy zimny czy cieply kopci na czarno dosc obficie, wychodzi na obroty a potem spada do normalnego poziomu czasem nawet troche na wyzszych obrotach... a podczas jazdy dobrze ciągne do ok 2300 obrotów.. po przekroczeniu gwałtownie słabnie i pozostaje słaby nawet na dolnych obrotach... potem jak sie go zagasi i zapali znowu to ma siłe i tak w kółko... co to moze byc ??



ilio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pn lis 13, 2006 01:30
Lokalizacja: Bytom

Re: passat tdi prośba

Post autor: ilio » sob sie 08, 2009 14:07

toudi86 pisze:witam moj problem polega na tym ze przy odpalaniu tdi 110km niewazne czy zimny czy cieply kopci na czarno dosc obficie, wychodzi na obroty a potem spada do normalnego poziomu czasem nawet troche na wyzszych obrotach... a podczas jazdy dobrze ciągne do ok 2300 obrotów.. po przekroczeniu gwałtownie słabnie i pozostaje słaby nawet na dolnych obrotach... potem jak sie go zagasi i zapali znowu to ma siłe i tak w kółko... co to moze byc ??

chyba to co w więkości takich przypadków

skorzystaj z opcji szukaj i wpisz NOTLAUF



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob sie 08, 2009 19:11

toudi86 pisze:a podczas jazdy dobrze ciągne do ok 2300 obrotów.. po przekroczeniu gwałtownie słabnie i pozostaje słaby nawet na dolnych obrotach... potem jak sie go zagasi i zapali znowu to ma siłe i tak w kółko... co to moze byc ??
ten objaw wskazuje na "notlauf" czyli przejście sterownika silnika w tryb pracy awaryjnej z powodu przeładowania lub niedoładowania turbo,
co do objawów przy odpalaniu to już inna bajka - prawdopodobnie zabrudzony elektrozawór N109 na pompie wtryskowej (podaj do jakich wartości po odpaleniu silnika wzrastają obroty i czy spadają zaraz i do jakiego pułapu.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 117 gości