mk3 gti 2E silnik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

benny24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:02
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

mk3 gti 2E silnik

Post autor: benny24 » śr sie 05, 2009 17:50

Witam czy miał ktoś problem z silnikiem tzn. chodzi mi dokładnie oto iż samochód gdy jest zimny odpala i jest ok natomiast gdy chce się jechać jest slaby i nie chce się wkręcać. Jak pochodzi około minute na biegu jałowym to przechodzi ale tez nie do końca. Jak się już jedzie to po przejechaniu kilku kilometrów silnik traci moc i zaczyna bardzo szarpać i już nie wkręca się w ogóle w obroty. Gdy zdejmie się nogę z gazu to po chwili na biegu jałowym zaczynają obroty skakać i potrafi sam zgasnąć. Gdy odpalimy juz silnik to powtarza się to kilka razy a gdy samemu się zgasi motor to znika problem i po kilku kilometrach. lub dniach problem wraca. Ta usterka jest w mk3 GTI typ motoru 2E, w ciągu tej usterki wymieniłem silniczek krokowy, potencjometr przepustnicy,przepływomierz powietrza,sonda lambda oczywiście świece,kable i nadal nic nie pomogło. Jeśli miał ktoś podobny problem lub dokładnie taki sam i udało się naprawić proszę o pomoc.Jeżeli ktoś pomoże i zniknie usterka lub naprowadzi mnie co zrobić i moje oczko będzie juz jeździć to stawiam litrę. wiadomość na pw lub kom 506-358-091 / 663-77-56-78Pozdrawiam Michał
Ostatnio zmieniony śr sie 05, 2009 17:55 przez benny24, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » śr sie 05, 2009 18:01

filtry powietrza i paliwa wymienione???pompka paliwa daje dosyć duże ciśnienie????


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr sie 05, 2009 18:14

niebieski czujnik od temp wody bym sprawdził. Halla też oraz to co kolega wyżej napisał.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr sie 05, 2009 19:54

Obstawiam na coś z paliwem, tak jak kolega wyżej napisał - ciśnienie, może być walnięta pompa lub regulator ciśnienia.
Jak masz gdzie, to proponowałbym zmierzenie ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
Ale na początek sam możesz sprawdzić/podmienić przekaźnik pompy paliwa, przekaźnik wtrysku (zasilanie kompa).


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
tutekhamon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr sie 05, 2009 21:11
Lokalizacja: Okalew
Kontakt:

Post autor: tutekhamon » śr sie 05, 2009 21:14

A ja Obstawiam że to czujnik spalania stukowego. Tez mam silnik 2E w GTI i podobne objawy tyle ze bardzo rzadko, raz na 1000km zdarza sie ze moj golf ma taki dzień, wiec mi to nie przeszkadza. Podpiąłem VAG i wykazał mi tylko błąd czujnika spalania stukowego. Może spróbuj to wymienić


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3080910#3080910

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr sie 05, 2009 21:20

tutekhamon pisze:A ja Obstawiam że to czujnik spalania stukowego. Tez mam silnik 2E w GTI i podobne objawy tyle ze bardzo rzadko, raz na 1000km zdarza sie ze moj golf ma taki dzień, wiec mi to nie przeszkadza. Podpiąłem VAG i wykazał mi tylko błąd czujnika spalania stukowego. Może spróbuj to wymienić
Osobiście śmiem wątpić że to czujnik spalania stukowego, jak by był uszkodzony mogłoby auto być słabsze itp. (przestawiony zapłon), ale nie powinno gasnąć na wolnych i szarpać.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
tutekhamon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr sie 05, 2009 21:11
Lokalizacja: Okalew
Kontakt:

Post autor: tutekhamon » śr sie 05, 2009 21:23

Mój nie szarpie ale obroty mu falują;/ zwłaszcza jak jest zimny


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3080910#3080910

Awatar użytkownika
roger18sx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 00:00
Lokalizacja: sanok
Kontakt:

Post autor: roger18sx » śr sie 05, 2009 22:03

ja miałem w moim 2E walniety czujnik, spalania stukowego i na benzynie tez auto swirowało szczegolnie wolne obroty i czsami gasł wymieniłem czujnik na nowy i przeczyscilem klapke przepustnicy i jest ok


VW NA ZAWSZE

Awatar użytkownika
paku69
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 02:03
Lokalizacja: Trzebinia
Kontakt:

Post autor: paku69 » czw sie 06, 2009 12:37

Być może silnik dostaje lewe powietrze.


Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 281 gości