Jak zwiekszyc cisnienie doladowania?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

klark
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 17:18
Lokalizacja: Rzeszów

Jak zwiekszyc cisnienie doladowania?

Post autor: klark » czw lip 30, 2009 20:21

Witam
Mam mk2 z silnikiem 1,6 TD oraz intercoolerem.
Link do fotki:
http://img82.imageshack.us/img82/9427/silnik.jpg

Jak mozna podniesc cisnienie doladowania? Czytalem cos o srubie na zaworze upustowym, ale nie moge go zlokalizowac.

Dzieki za pomoc.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw lip 30, 2009 20:28

Jak założyłeś intercooler to nie zrobiłeś z silnika TDI :bajer:
Poczytaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232&start=0



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw lip 30, 2009 21:44

Jeżeli masz turbinę KKK,to ciśnienie zwiększasz wkręcając śrubę zaznaczoną kółkiem:
Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: tomec 1984 » pt mar 26, 2010 15:58

hej a czy w mk3 tdi 1z tez można tak podkreci???


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt mar 26, 2010 16:25

Nie



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt mar 26, 2010 16:56

tomec 1984 pisze:hej a czy w mk3 tdi 1z tez można tak podkreci???
t0mal, ma rację tak się nie da ,ale inaczej się da .MBC czyli ręczny regulator ciśnienia trzeba zainstalować i ustawiasz ciśnienie jakie chcesz.Ale po co ci to w TDI? Opornik sobie załóz z wyłacznikiem i przeżyjesz szok,ale ostrzegam że używanie bez opamiętania może mieć przykre skutki.Ale widok miny innych kierowców wyprzedzanych przez stare TDI ,bezcenne :grin:
Ostatnio zmieniony pt mar 26, 2010 21:55 przez munior, łącznie zmieniany 3 razy.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt mar 26, 2010 23:41

munior pisze: ustawiasz ciśnienie jakie chcesz
A nie będzie wywoływało to notlaufów?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt mar 26, 2010 23:57

t0mal pisze:A nie będzie wywoływało to notlaufów?
,Faktycznie ,zagalopowałem się z tym "jakie chcesz"ale do ok.1-1,1 bara nie powinno bo mam manometr i widzę że do 1,1 bara dochodzi przy fabrycznych ustawieniach ale zaraz n75 zbija do 0,85 bara.Przy ok.1,2 bara łapie już awaryjny.Tak miałem przy niesprawnym n75
Ostatnio zmieniony pt mar 26, 2010 23:58 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » sob mar 27, 2010 08:38

klark, zawór upustowy bedzie za turbina od spodu



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 248 gości