1.8 16V KR G60
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1.8 16V KR G60
Witam
Silnik 1.8 16V KR układ zasilania Dygi I G60
Mam problem a mianowicie chodzi o prace silnika na benzynie na rozgrzanym silniku.
Na LPG bez problemu działa jeździ śmiga.
Na benzynie jak zimny odpali chodzi czsem dym z rury jest czarny czasem bialy roznie to bywa. Gdy silnik sie rozgrzeje to zaczyna sie dusic nieda sie gazu dodać i gasnie.
Moje podejrzenia wtryski cos nie tak chyba.
jakie napięcie powinno iść z kompa na wtryski jest ok. 7V
Silnik 1.8 16V KR układ zasilania Dygi I G60
Mam problem a mianowicie chodzi o prace silnika na benzynie na rozgrzanym silniku.
Na LPG bez problemu działa jeździ śmiga.
Na benzynie jak zimny odpali chodzi czsem dym z rury jest czarny czasem bialy roznie to bywa. Gdy silnik sie rozgrzeje to zaczyna sie dusic nieda sie gazu dodać i gasnie.
Moje podejrzenia wtryski cos nie tak chyba.
jakie napięcie powinno iść z kompa na wtryski jest ok. 7V
>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815
- Racer
- Ma gadane
- Posty: 212
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
- Lokalizacja: WR RACER
- Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
- Silnik: PF
Gdyby to byly wtryski to nie pracowal by rowno na wolnych obrotach i przerywal przy wkrecaniu sie na obroty, pozatym one nie padaja odrazu, chyba ze calkowicie przestanie dzialac. Mozesz odpinac kolejno wtryski i obserwowac po odpieciu ktorego bedzie sie najmniej buntowal ten jest slaby.
Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Teraz juz nie pali na benzynie tylko na LPG
Odpalam na LPG przechodze na benzyne i musze trzymac ok. 3tys obr/min poniżej dusi sie i gasnie.
co jest???
[ Dodano: Wto Lip 28, 2009 5:08 pm ]
P.S.
Problem pojawil sie ostnio .
Miał tylko jedna wade dymil na czarno ale palił i smigał.
Odpalam na LPG przechodze na benzyne i musze trzymac ok. 3tys obr/min poniżej dusi sie i gasnie.
co jest???
[ Dodano: Wto Lip 28, 2009 5:08 pm ]
P.S.
Problem pojawil sie ostnio .
Miał tylko jedna wade dymil na czarno ale palił i smigał.
>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815
- Racer
- Ma gadane
- Posty: 212
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
- Lokalizacja: WR RACER
- Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
- Silnik: PF
Mozesz sprawdzic jakie cisnienie daje pompka paliwa na przewodach przy listwie wtryskiwaczy, moze byc zbyt niskie z powodu samej pompki, zapchanych przewodow lub filtra. Mozna sobie gdybac ale trzeba cos sprawdzac i wykluczac kolejne elementy bo nie da sie inaczej jesli to nie jest oczywista sprawa. Ja bym zaczynal od rzeczy najtanszych i najbardziej prawdopodobnych.
Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
- Racer
- Ma gadane
- Posty: 212
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
- Lokalizacja: WR RACER
- Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
- Silnik: PF
Jak miales bloto to nic dziwnego ze tak sie dzieje... czeka Cie czyszczenie ukladu zasilania przed włożeniem sprawnych wtrysków a da sie je zregenerowac.
Pytaj np tu:
http://www.wtryskiwacze.pl/cennik.html
Pytaj np tu:
http://www.wtryskiwacze.pl/cennik.html
Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 195 gości