1.8 16V KR G60

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
AREKCT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 15, 2004 18:36
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

1.8 16V KR G60

Post autor: AREKCT » wt lip 28, 2009 14:58

Witam
Silnik 1.8 16V KR układ zasilania Dygi I G60
Mam problem a mianowicie chodzi o prace silnika na benzynie na rozgrzanym silniku.
Na LPG bez problemu działa jeździ śmiga.:)
Na benzynie jak zimny odpali chodzi czsem dym z rury jest czarny czasem bialy roznie to bywa. Gdy silnik sie rozgrzeje to zaczyna sie dusic nieda sie gazu dodać i gasnie.
Moje podejrzenia wtryski cos nie tak chyba.
jakie napięcie powinno iść z kompa na wtryski jest ok. 7V


>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815

Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » wt lip 28, 2009 15:03

a moze to czujnik temperatury? Ja mialem podobnie w PG, po wymianie czujnika wszystko gra.


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Awatar użytkownika
AREKCT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 15, 2004 18:36
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: AREKCT » wt lip 28, 2009 15:11

W KR mam wkręcony w bloku biały nie wymieniałem na niebieski.
A może wymienić na króciec od klimy ABF o ile pamiętam i włożyć niebieski.
Zastawiam się nad wtryskami,jak je sprawdzić czy działają prawidłowo???


>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815

Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » wt lip 28, 2009 15:21

Gdyby to byly wtryski to nie pracowal by rowno na wolnych obrotach i przerywal przy wkrecaniu sie na obroty, pozatym one nie padaja odrazu, chyba ze calkowicie przestanie dzialac. Mozesz odpinac kolejno wtryski i obserwowac po odpieciu ktorego bedzie sie najmniej buntowal ten jest slaby.


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt lip 28, 2009 16:41

problem pojawił się od razu po przeróbce na digi czy też auto jeździło dobrze na digi i problemy pojawiły się później?



Awatar użytkownika
AREKCT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 15, 2004 18:36
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: AREKCT » wt lip 28, 2009 17:06

Teraz juz nie pali na benzynie tylko na LPG
Odpalam na LPG przechodze na benzyne i musze trzymac ok. 3tys obr/min poniżej dusi sie i gasnie.
co jest??? :crazy: :crazy: :crazy:

[ Dodano: Wto Lip 28, 2009 5:08 pm ]
P.S.
Problem pojawil sie ostnio .
Miał tylko jedna wade dymil na czarno ale palił i smigał.


>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt lip 28, 2009 17:26

a na gazie jest wszystko totalnie OK?



Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » wt lip 28, 2009 18:03

Mozesz sprawdzic jakie cisnienie daje pompka paliwa na przewodach przy listwie wtryskiwaczy, moze byc zbyt niskie z powodu samej pompki, zapchanych przewodow lub filtra. Mozna sobie gdybac ale trzeba cos sprawdzac i wykluczac kolejne elementy bo nie da sie inaczej jesli to nie jest oczywista sprawa. Ja bym zaczynal od rzeczy najtanszych i najbardziej prawdopodobnych.


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Awatar użytkownika
AREKCT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 15, 2004 18:36
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: AREKCT » wt lip 28, 2009 20:30

pompa daje 5,5bara zmierzylem mnanometrem
wtryski dwa ledwo sikaja a drugie dwa nic
da sie je zregenerowac ?? pewnie sie zapchaly .
z 1msc temu wymienilem filtr i niemalze bloto


>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815

Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » wt lip 28, 2009 20:44

Jak miales bloto to nic dziwnego ze tak sie dzieje... czeka Cie czyszczenie ukladu zasilania przed włożeniem sprawnych wtrysków a da sie je zregenerowac.
Pytaj np tu:
http://www.wtryskiwacze.pl/cennik.html


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 195 gości