Zdzieranie opon po geometrii!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zdzieranie opon po geometrii!!!
witam
Mam problem z moim golfem mk3.Po wymianie amortyzatorow przod i zrobieniu pelnej geometrii pojawily sie 2 problemy.
- kierownica lekko przestawiona w lewo
- zdzieranie opon - prawy przod moco lewy przod lzej.
Ta stacja obsugi gdzie to ustawialem jest ponoc ''najleprza" w okolicy. Auto zostalo podniesione na podnosciku do gory i przy pomocy laserow i komputera zostalo wszytko ustawione. Dostalem nawet wydruk i kolo mi powiedzial ze katy ladnie wyszy i wogole.
Gdy pojechalem do niego po 3 tyg pokazac mu opony to skoczyl na mie mowiac ze wszytko z jego strony jest ok....ale ja widze ze OK NIE JEST.
Prosze o pomoc co moze byc nie tak - czy w starszych autach to jest niedobra metoda moze nalezy ustawiac przy nacisku masy auta a nie w powietrzu.
Dodam jeszcze ze przy ostrym skrecie w lewo gumy piszcza.
Mam problem z moim golfem mk3.Po wymianie amortyzatorow przod i zrobieniu pelnej geometrii pojawily sie 2 problemy.
- kierownica lekko przestawiona w lewo
- zdzieranie opon - prawy przod moco lewy przod lzej.
Ta stacja obsugi gdzie to ustawialem jest ponoc ''najleprza" w okolicy. Auto zostalo podniesione na podnosciku do gory i przy pomocy laserow i komputera zostalo wszytko ustawione. Dostalem nawet wydruk i kolo mi powiedzial ze katy ladnie wyszy i wogole.
Gdy pojechalem do niego po 3 tyg pokazac mu opony to skoczyl na mie mowiac ze wszytko z jego strony jest ok....ale ja widze ze OK NIE JEST.
Prosze o pomoc co moze byc nie tak - czy w starszych autach to jest niedobra metoda moze nalezy ustawiac przy nacisku masy auta a nie w powietrzu.
Dodam jeszcze ze przy ostrym skrecie w lewo gumy piszcza.
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
- ŁukaszMan
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
- Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
- Kontakt:
fotke możesz zapodać.
Ale tak jak kolega wyżej pisze,geometrie ustawia sie gdy auto stoi na glebie bo gdy je podniesiesz i ustawisz to wiadomo że po opuszczeniu auta koła zmienią troszkę swój kąt. (siła docisku). I przy ustawianiu geometrii usztywnia się kierownice żeby później nie była krzywa tak jak to wyszło u Ciebie.
[ Dodano: 25 Lip 2009 20:54 ]
Jednym słowem fachowcy to robili.
Ale tak jak kolega wyżej pisze,geometrie ustawia sie gdy auto stoi na glebie bo gdy je podniesiesz i ustawisz to wiadomo że po opuszczeniu auta koła zmienią troszkę swój kąt. (siła docisku). I przy ustawianiu geometrii usztywnia się kierownice żeby później nie była krzywa tak jak to wyszło u Ciebie.
[ Dodano: 25 Lip 2009 20:54 ]
Jednym słowem fachowcy to robili.
o ku................wakolonet pisze:Auto zostalo podniesione na podnosciku do gory i przy pomocy laserow i komputera zostalo wszytko ustawione. Dostalem nawet wydruk i kolo mi powiedzial ze katy ladnie wyszy i wogole.
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=58976cc3ee823f76][img]http://images40.fotosik.pl/163/58976cc3ee823f76m.jpg[/img][/url]
haha
golfa nie ustawia się w powietrzu
tylko na czas poprawki konta sie podnosi odkręca przestawia i przykręca potem na glebę i pomiar
tak mi powiedział mój mechanik bo nazekal ze do golfa jak sie niema rozpieracza do nastaw konta to trzeba podnosić opuszczać i pomiar
kolego a jak ci drze oponę z której strony?
bo jak po całości ci sie robi łysa to amortyzator nie trzyma i zdziera
widziałem to u kumpla w ciągu 2 miesięcy zdarło mu prawie na łyso a jeździ morze 500km miesięcznie
golfa nie ustawia się w powietrzu
tylko na czas poprawki konta sie podnosi odkręca przestawia i przykręca potem na glebę i pomiar
tak mi powiedział mój mechanik bo nazekal ze do golfa jak sie niema rozpieracza do nastaw konta to trzeba podnosić opuszczać i pomiar
kolego a jak ci drze oponę z której strony?
bo jak po całości ci sie robi łysa to amortyzator nie trzyma i zdziera
widziałem to u kumpla w ciągu 2 miesięcy zdarło mu prawie na łyso a jeździ morze 500km miesięcznie
Ostatnio zmieniony sob lip 25, 2009 21:00 przez dziabi3, łącznie zmieniany 1 raz.
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
Dokladnie, tez tak uwazam ze w powietrzu cokolwiek ustawiac jest bez sensu bo po opuszczeniu zaczynaja dzialac sily i konty oraz zbierzonsc moga "uciec" - nie trzeba byc fachowcem zeby to wiedziec wystarczy logicznie pomyslec.
fote wrzuce jak mowilem - jak narazie wielkie dzieki
[ Dodano: 25 Lip 2009 21:07 ]
-prawe kolo po 3 tyg ok 1000km, ztarlo ok 1mm na glebokosci
-lewe pol z tego
fote wrzuce jak mowilem - jak narazie wielkie dzieki
[ Dodano: 25 Lip 2009 21:07 ]
Opony drze z zewnetrznej krawedzi ok 1cmkolego a jak ci drze oponę z której strony?
-prawe kolo po 3 tyg ok 1000km, ztarlo ok 1mm na glebokosci
-lewe pol z tego
kolego przystaw kątownik do kola na betonie ale nie opieraj do opony
tylko przez np 2 pudelka zapałek do rantu felgi
musi być idealnie prosto
bo te zdzieranie jest zajebiście mocne
gdzie po 1000km taki ubytek
jedz do gościa weź go i jedz gdzie indziej na geometrie i niech opony ci kupi nowe jak będzie źle
a jak nie to do rzecznika praw konsumenta z wydrukiem z obu stacji
tylko przez np 2 pudelka zapałek do rantu felgi
musi być idealnie prosto
bo te zdzieranie jest zajebiście mocne
gdzie po 1000km taki ubytek
jedz do gościa weź go i jedz gdzie indziej na geometrie i niech opony ci kupi nowe jak będzie źle
a jak nie to do rzecznika praw konsumenta z wydrukiem z obu stacji
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
OK oto pomiar ktory dostelem na tej felernej stacji diagnostycznej.Przepraszam ze dwie wartosci sie rozmyly ale wczoraj jak pokazywalem to temu baranowi to deszcz padal...
Jesli ktos wie cos w tym temacie chetnie wyslucham opini.
Jeszcze pytanie do kolegi dziabi3
co ma byc idealnie wzgledem czego jak przyloze ten kontownik do kola, bo nie bardzo rozumiem...
Jesli ktos wie cos w tym temacie chetnie wyslucham opini.
Jeszcze pytanie do kolegi dziabi3
co ma byc idealnie wzgledem czego jak przyloze ten kontownik do kola, bo nie bardzo rozumiem...
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
kolonet, podszkol się troche to będziesz mógł podyskutować z mechanikiem i mu dopiec jak coś spiepszył http://www.wimad.com.pl/index.php?p=1&id=25
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 175 gości