Witam, Temat był już często poruszany ale każdy przypadek inny więc proszę o małą POMOC. Posiadam Golfa MK4 1,4 silnik AKQ - przejechane 150.000km od ok. 10-20tys. km. zaczął strasznie szarpać i tracić wolne obroty. Rano wyjeżdżając muszę go odpalać na 4-5 razy bo gaśnie i strasznie kopci. Ciepły silnik bez problemów startuje. Jadąc na LPG delikatnie szarpie i potrafi zgasnąć parę razy w drodze, jadąc na benzynie - gaśnie na każdym skrzyżowaniu.
Pierwsze co zrobiłem to wymiana czujnika temperatury cieczy i diagnostyka VAGiem. - bez rezultatów. Wyszyściłem przepustnicę i zebrałem budyń z węża od odmy - bez rezultatów.
Dziś wymieniłem u mechanika świece + kable( 450zł we wrocławiu) - bez rezultatów.
VAG pokazuje że sonda działa na LPG, na benzynie nie działa
Diagnoza - mała kompresja na 2 cylindrze - czyli silnik do wymiany - 2000zł
Co o tym sądzicie ??? , jest jeszcze jakaś szansa by go uratować ???
Dzięki za każdą pomoc !
Kłopot z silnikiem AKQ 1,4 16V Proszę o pomoc
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 358 gości