Wiazka klimatyzacji. USA

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Viriss
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1843
Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
Lokalizacja: Nienacko
Auto: Audi
Silnik: 1z

Wiazka klimatyzacji. USA

Post autor: Viriss » czw lip 16, 2009 18:57

Witam. Mam okazje kupic kompletna klimatyzacje z Jetty silnik 1.8 16V wersia USA. Czy taka wiazka bedzie pasowac do auto europejskiego ? Jak bardzo skomlikowana jest taka wiazka zeby zrobic ja od podstaw samemu ?



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt lip 17, 2009 23:08

Ogólnie to będzie pasować - z elektryką może być jakiś tam ptroblem, ale da się to ogarnąc - zależy jak się czujesz na siłach z elektyki. Zobacz, jaki panel przekaźników miała ta jetta z USA - jak taki jak twój, to nie powinno być problemu - ale niektóre amerykańce miały zupełnie inne panele - oddzielnie bezpieczniki, oddzielnie przekaźniki - wtedy może być gorzej, ale wszystko się da zrobić.



Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » sob lip 18, 2009 07:22

Viriss pisze:Jak bardzo skomlikowana jest taka wiazka zeby zrobic ja od podstaw samemu ?
Schemat klimatyzacji do Jetty. Ale czy do wersji USA będzie taki sam to nie wiem, musiał byś porównać z tym co masz u siebie. Obrazek
Ostatnio zmieniony sob lip 18, 2009 07:24 przez KrystO, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Viriss
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1843
Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
Lokalizacja: Nienacko
Auto: Audi
Silnik: 1z

Post autor: Viriss » sob lip 18, 2009 17:40

Lipek81, Nie wiem jaka była tam instalacja bo juz jej nie ma :( rocznikowo tez pewnie bedzie inna wiazka do klimy zgadza sie ?



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz lip 19, 2009 17:16

Ogólnie z wiazką nie problem - jak będzie coś inaczej to się dorobi - najważniejsze żebyć miał wszystko co trzeba - z elektryki oprócz wiązki potrzema czykjniki, przekażnika nr. 13, inny jest też panel nawiewu - ma inne ikonki i przełacznik inaczej działa. Jak to masz, to da radę. Ogólnie wiązek było kilka rodzajów - różniły suie w zależności od rocznika - czyli wtedy była różnica w skrzynce z bezpiecznikami, oraz ze względu na silnik, jaki był w aucie - różnice ze wzgledu na silnik to tylko takie, że np w silniku GX był dodatkowy elektrozawór biegu jałowego, załaczany w momencie załaczenia klimy, w niektórych siolnikach był w obwód klimy wpięty przekaźnik uruchamiający wentylator chłodnicy po zgaszeniu silnika - ale jeżeli samochód nie mial klimy, to ten przekaźnik i tak tam był, a niektóre wiązki nie miały żadnego z tych wyposażeń. A jeszcze diesle miały takie coś, że jak się wcisnęło pedał na maxa do dechy, to pod peadłem był przełacznik który wyłączał klimę.
KrystO, z jekiego programu te schematy?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości