kiedy zimny taki efekt przygasania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
daszczyk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 22:32
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

kiedy zimny taki efekt przygasania

Post autor: daszczyk » czw lip 16, 2009 07:19

Witam !
Po odpaleniu tak do rozgrzania to jest z 7 minut do 90st. na wolnych obrotach mam taki efekt pracuje ładnie i wrr i znowu ładnie i wrr (ułamek sekundy jak by chciał zgasnąć bo tak szarpnie że czuć w kabinie na obrotomierzu nie zdąży nawet ruszyć wskazówka trzyma ładnie obroty 900) filtr paliwa zmieniony z 6tys temu, leje paliwo zawsze z neste. Może coś kiedyś takiego przerabiał. dzięki


Seba

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw lip 16, 2009 07:41

Kolego,a czy to dzieje się wtedy gdy włącza się wentylator chłodnicy?
Wtedy następuje gwałtowny spadek napięcia i altek stawia silnikowi spory opór.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
daszczyk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 22:32
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: daszczyk » czw lip 16, 2009 07:45

no właśnie nie włącza się wentylator bo to dzieje na zimnym powyżej 70 już to sie nie dzieje ale może co innego się włącza w tym czasie co szarpie prąd ... ten efekt jest po wyłączeniu się świec jak podniosą się już delikatnie obroty to póżniej chyba prądu nic nie bierze.


Seba

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw lip 16, 2009 09:53

ten efekt jest po wyłączeniu się świec jak podniosą się już delikatnie obroty to póżniej chyba prądu nic nie bierze.
Właśnie to jest dziwne,hmm,może to głupie,ale zbadaj czy akurat jak te obroty spadną nie dochodzi prąd do świec żarowych.Cholera wie,może przekaźnik świruje,albo czujnik temperatury.Obadać nie zaszkodzi.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
daszczyk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 22:32
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: daszczyk » pt lip 17, 2009 11:24

dzisiaj to samo ! podnoszą się obroty po skończeniu grzania świec i zaczyna znowu. Zrobił tak z 10 razy w przerwach nie regularnych w ciągu 5 minut, zauważyłem że jak dodaje gazu i występuje ta przerwa to tak jakby paliwo nie dochodziło bo wciskam gaz a on stoi ?? dziwne. Jak filtr byłby zabity to by tak robił cały czas (filtr nowy). Może to pompa się końcy albo wtryski ?? no nie wiem ale tylko to się dzieje na początku przed rozgraniem to chyba nie pompa i wtryski.


Seba

Awatar użytkownika
Marioprestiz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: czw mar 27, 2008 13:42
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marioprestiz » pt lip 17, 2009 11:34

hmm ja bym sprobowal zalac cos lepszego niz ropka z nestea ;P



Awatar użytkownika
daszczyk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 22:32
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: daszczyk » pt lip 17, 2009 11:47

tankuje tam z 1,5 roku i zawsze naprawdę spoko było nic sie nie działo ale zaleje co innego jak wyjadę ten bak


Seba

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6868
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » pt lip 17, 2009 13:46

Marioprestiz pisze:hmm ja bym sprobowal zalac cos lepszego niz ropka z nestea ;P
Może ma rację...
Masz już tyle wody w zbiorniku że zdarzają się momenty kiedy wtryski władują więcej wody niż ON - wówczas przygaśnie... Po rozgrzaniu (wymieszaniu się paliwa w zbiorniku) nie dochodzi już do takich sytuacji... Spal to wszystko (albo wypompuj) i zalej do pełna na innej stacji...


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt lip 17, 2009 15:25

Może i faktycznie jest coś nie tak z paliwem,ale zanim go spuścisz,to obadaj,czy do pompy nie zasuwa powietrze z paliwem (przezroczysty wężyk),bo jeśli pompa zapowietrza się to może być właśnie taki efekt.
Możesz także spuścić syf z filtra paliwa.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

fd76fr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt lip 17, 2009 13:07
Lokalizacja: Janów Lubelski

Post autor: fd76fr » sob lip 18, 2009 13:30

Witam ja w swoim 1,9 TD miałem taki efekt, okazało się , że przy regulacji obrotów śrubką z tyłu pompy za dużo wykręciłem i ta regulacja się rozleciała efektem czego było takie krótkie przerywanie na zimnym silniku. Aby wkręcić tą śrubkę ponownie musiałem wyjmować pompę.



Awatar użytkownika
daszczyk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 22:32
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: daszczyk » ndz lip 19, 2009 11:04

witam
Zaczeło się tak nie winnie i delikatnie jak pisałem w końu pojechałem 100 km za miasto i się zrobiło, osłab, nierówno zaczął chodzić, kopcił, szarpał i stało się rozrząd mi przeskoczył o 1 ząbek. Ale już ustawione i zmienione koło rozżądu z nową śrubą na klej. Koło mi się nawet specialnie nie bujało. Przyczyną było powiedział mi mechanik zniszczony na tym metalowym kole ząb wytar się i pół ząbka miał luzu. Wału mi nie poniszczyło całe szczęście. Choć koło jak zawsze lekko chodzi na boki idealnie nigdy nie szło. Przejechałem na nim 60 tys. i jest okej. Nie chce wyciągać wału bo biję się że już nikt nie złoży tego silnika jak w fabryce;)) pozdrawiam i dzięki za uwagi


Seba

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 173 gości