Witam Panowie założyłem temat bo mam denerwujący problem z moją pompą paliwa. Mój silnik 2.0 9A. Problem polega na tym że odpalając auto po nocnym postoju słychać pisk w okolicy tylkego koła jakieś 2s a potem cichnie, odgłos przypomina jakby pompka zassała paliwo i potem cichnie. Dodam ze w tym silniku są wymagane 2 pompki paliwa w baku i pod kołem. Auto jeżdzi normalnie, przyspiesza też dobrze.
Tu się pojawia pytanie czy może się skonczyć niebawem ? jade w większą trase :/
Czy to może być spowodowane przez filtr przypchany?
jest koło pompy ciśnieniowej tej pod kołem?
ten filtr jest pomiędzy pompą zbiornikową a cisnieniową? czy za ciśnieniową?
Odgłos pompy paliwa w 9A :/
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- kamien11985
- Użytkownik
- Posty: 271
- Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
Odgłos pompy paliwa w 9A :/
Ostatnio zmieniony śr lip 15, 2009 22:16 przez kamien11985, łącznie zmieniany 1 raz.
www.opolskiVAG.pl
Może mylisz 2 rzeczy. Po przekręceniu kluczyka na zapłon pompki pracują przez około 2s (nabijane jest ciśnienie w układzie) i się wyłączają. Może o tym mówisz, pracę pompek może być trochę słychać ( w końcu to są silniczki). Szczególnie słychać pracę pampy (w baku) gdy jest mało paliwa.
Filtr jest na samym praktycznie na samym końcu (tuż przed rozdzielaczem paliwa), czyli : pompa "zasysająca", pompa "ciśnieniowa", akumulator ciśnienia, filtr paliwa, rozdzielacz paliwa.
Filtr jest na samym praktycznie na samym końcu (tuż przed rozdzielaczem paliwa), czyli : pompa "zasysająca", pompa "ciśnieniowa", akumulator ciśnienia, filtr paliwa, rozdzielacz paliwa.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
- kamien11985
- Użytkownik
- Posty: 271
- Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
to ze chodzi przez 2 s to wiem ale do tychczas była to cicha praca a teraz naprawde słychać ją przez te 2 s jakby pisk i słychać jak "sasysa" paliwo jakby siorbanie. i cichnie przez reszte dnia jest juz ok aż do nocnego postoju a rano znów to samo. Nie wiem o jakim filtrze mówisz ale ja mam go razem z pompka cisnieniową i z tego co widziałem to jest pompka w baku potem wężyk do filtra z filtra weżyk do cisnieniowej i z cisnieniowej na rozdzielacz tak to widze ale może się myle.
www.opolskiVAG.pl
Dokładnie, filtr masz niedaleko pompki. Jest tam (w kolejności) : pompka, akumulator ciśnienia i filtr.
Odgłos jest zależny od ilości paliwa w zbiorniku? (może masz mało paliwa). Jeśli przy sporej ilości paliwa głośno piszczy to "niezadobrze" świadczy o stanie pompy. Możesz nalać do paliwa jakiś dodatek do czyszczenia/smarowania układu paliwowego i wymienić filtr paliwa. Może pomoże (jeśli pompa jest "przytarta" , gdyby nie to że 9A ma kata to bym polecił nalać do baku odrobinę miksolu lub nawet ropy - ale przy kacie to niezdrowe).
Odgłos jest zależny od ilości paliwa w zbiorniku? (może masz mało paliwa). Jeśli przy sporej ilości paliwa głośno piszczy to "niezadobrze" świadczy o stanie pompy. Możesz nalać do paliwa jakiś dodatek do czyszczenia/smarowania układu paliwowego i wymienić filtr paliwa. Może pomoże (jeśli pompa jest "przytarta" , gdyby nie to że 9A ma kata to bym polecił nalać do baku odrobinę miksolu lub nawet ropy - ale przy kacie to niezdrowe).
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
- kamien11985
- Użytkownik
- Posty: 271
- Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 199 gości