RP 1.8 kat

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

RP 1.8 kat

Post autor: moment » wt paź 25, 2005 12:45

siema czy stożek w 1,8 kat 66kw da coś czy lepiej nie próbować. pozdro



Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » wt paź 25, 2005 18:48

Da inny dzwiek pracy silnika o mocy zapomnij.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » wt paź 25, 2005 18:54

Ja miałem wkładke K&N i pustego KATa i na tym bym proponował poprzestać modyfikacje RPka - no może jeszcze chip'a od GTO, ale to wszystko, bo silnik jest naprawde nierozwojowy.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
x86635
TOMEK
Posty: 283
Rejestracja: sob sie 27, 2005 19:00
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: x86635 » pn lis 07, 2005 09:48

dlaczego nierozwojowy?



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn lis 07, 2005 10:24

Dreak'e pisze:dlaczego nierozwojowy?
słuchaj bardziej doswiadczonych,:bajer: a jak chesz wiedziec wiecej to poszukaj w archiwum,
Ostatnio zmieniony pn lis 07, 2005 11:45 przez Borys, łącznie zmieniany 1 raz.


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » pn lis 07, 2005 10:39

w czym ? :panna:


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn lis 07, 2005 11:46

syncro2 pisze:w czym ? :panna:
juz poprawione :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
x86635
TOMEK
Posty: 283
Rejestracja: sob sie 27, 2005 19:00
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: x86635 » czw lis 17, 2005 22:04

Sory ze zawracam wam glowe ale szukalem w archiwum ale nie znalazlem nic na temat tych silnikow.Mozecie mnie uswiadomic dlaczego RP jest "nierozwojowy"? Nie ukrywam ze tak jak wiekszosc ludzi na tym forum interesuje mnie wykrzesanie paru dodatkowych konikow z mojego golfika.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw lis 17, 2005 23:02

Dreak'e pisze:Sory ze zawracam wam glowe ale szukalem w archiwum ale nie znalazlem nic na temat tych silnikow.Mozecie mnie uswiadomic dlaczego RP jest "nierozwojowy"? Nie ukrywam ze tak jak wiekszosc ludzi na tym forum interesuje mnie wykrzesanie paru dodatkowych konikow z mojego golfika.
bo dochodzisz w pewnym momencie do takiego stanu i wniosku ze kupujac seryjnego PFa lepiej by aut jezdzilo niz na tym dlubanym RP

o


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt lis 18, 2005 07:32

za cene tuningu RP kupisz dwie szesnastki.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pt lis 18, 2005 09:33

Potwierdzam...jako właściciel RPka wiem coś o tym. Jedynie co można przytjuningować w tym silniku to chyba założyć chromowany dekiel zaworów :hmm:

A tak to szkoda zachodu. Cały wydech od GTI i wywalenie kata zaowocowało tym że jest głośniej i troszkę szybciej jeździ. Trzeba będzie pomyśleć nad VR6.

GTO ile byś Sobie życzył za przekładkę?


Obrazek

Awatar użytkownika
x86635
TOMEK
Posty: 283
Rejestracja: sob sie 27, 2005 19:00
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: x86635 » pt lis 18, 2005 16:19

no dobra chyba rozumiem ale ile by kosztowal taki silnik np.KR?? jak szalec to szalec :bajer:



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt lis 18, 2005 20:28

przekładka - to zalezy ile to bedzie trwało i ile zonków po drodze bedzie - od 250 do 500.

mam do sprzedania 1.8 16v z mojego golfa, mozna sie przejechac i zobaczyć jak jezdzi, wtrysk elektroniczny Digifant I , 150km 170nm na hamowni , jak narazie zaden KR nie dał mi rady.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pt lis 18, 2005 22:21

Jakbym już był pewny z robotą to może i bym się pokusił a tak to mogę się kasy wyzbyć i zostanie mi golf z nowym silnikiem.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości