Temperatura silnika jest zbyt niska.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Temperatura silnika jest zbyt niska.
witam! w moim golfie 2.0. wskazówka temperatury silnika prawie nie odstaje od ogranicznika, czasami wskoczy do 75 stopni. zzazsyczaj jest tak, że jak odpalam na zimnym to musze przejechać z 2 km i wtedy pokazuje 50 stopni i dopiero później bardzo powoli podnosi się do 60stopni mniej więcej, a 90 stopni widziałem może z 2 razy. Wentylator mi się włącza czasami więc jest sprawny. Czy możliwe że to termostat czy są jeszcze inne przyczyny? do tego sporo mi pali - czy moze to być spowodowane niską temperaturą silnika??
DOdam jeszcze, że ogrzewanie grzeje bardzo szybko. nie ma problemu jak zimno
Moment i cieplutko.
DOdam jeszcze, że ogrzewanie grzeje bardzo szybko. nie ma problemu jak zimno
Moment i cieplutko.
Ostatnio zmieniony wt lip 14, 2009 01:09 przez raaafaal, łącznie zmieniany 2 razy.
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Skoro ogrzewanie jest ok to najprędzej przyjrzał bym się czujnikowi temperatury, który odpowiedzialny jest za wskazanie na desce.
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
Ja też mam non stop 70 - 80. Ostatnio wyparowała mi cała woda dosłownie w chwile (nie jechałem szybko). Myślicie, że to czujnik oszukuje? Na dodatek z nawiewów cały czas mi zapodaje ciepłe powietrze a nawiew powietrza wyłączony (nie zamknięty suwakiem z boku nawiewu).
Ostatnio zmieniony wt lip 14, 2009 08:42 przez PaulAdmin, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
raaafaal, zostaw silnik na postoju na chodzie, i zaobserwuj przy jakiej temperaturze na liczniku włączy się wentylator. Jeśli przy 90-95 stopniach to wskazania temperatury są najpewniej normalne, w winny niedogrzania jest termostat.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
WIęc jeśli zostawie go na postoju na dłuższy czas i przy 95 stopniach mi się zalączy wentylator to pewne będzie, ze dermostat do wymiany?Paweł Marek pisze:raaafaal, zostaw silnik na postoju na chodzie, i zaobserwuj przy jakiej temperaturze na liczniku włączy się wentylator. Jeśli przy 90-95 stopniach to wskazania temperatury są najpewniej normalne, w winny niedogrzania jest termostat.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- flatron316
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
Napewno to bedzie tak.raaafaal pisze: WIęc jeśli zostawie go na postoju na dłuższy czas i przy 95 stopniach mi się zalączy wentylator to pewne będzie, ze dermostat do wymiany?
odpalasz silnik jak jest zimny i w miare nagrzewania na postoju sprawdzasz te grube weze chłodnicy -wlot i wylot.
Ma byc róznica temperatur przez jakies kilka minut bo termostat jak jest zimno jest zamkniety i ma puszczony płyn przez mały obieg -a przez chłodnice (duzy obieg) puszcza powyzej ileś tam-w kazdym razie jak juz goracy silnik jest.
Jak masz od poczatku pracy silnika do wlaczenia wentylatora taka sama temp grubych wezy chłodnicy-masz do wymiany termostat -bo jest otwarty na stałe i stad niedogrzanie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości