[mk 2] Wytrzymałość silnika AAZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

[mk 2] Wytrzymałość silnika AAZ

Post autor: arwam » ndz lip 12, 2009 15:00

Witam.
Zastanawiam się nad wytrzyamałością maechaniczną układu korbowo tłokowego w silnikach AAZ.
I tutaj mam prośbę do osób zorientowanych w tym temacie.
CZy wie któś przy jakich mocach i momencie obrotowym poddają się fabryczne elementy w AAZ'cie?

Mam jeszcze jedną prośbę.
czy posiada ktoś link do tematu o 260konnym AAZ'cie w Finlandii?

dla pomocnych :pub: :pub: czekają

PozdraVWiam



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pn lip 13, 2009 07:43

wydaje mi sie ze największa przeszkodą jest sprzęgło.. trzeba by wymienić na hydrauliczne wieksze z tdi


Obrazek

arwam

Post autor: arwam » czw lip 16, 2009 08:41

Quatro7 pisze:wydaje mi sie ze największa przeszkodą jest sprzęgło.. trzeba by wymienić na hydrauliczne wieksze z tdi

to jest w planach jednak obecne moce raz z mniejszym a raz z większym powodzeniem przenosi to czeskie sprzęgło.
świetna alternatywa dla tych który nie planują bardzo dużych modyfikacji ale fabryczne sprzęgło już nie wydala.


czyli mam rozumieć że nikt nic nie wie na temat wytrzymałości tych silników? :( :( :(



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » pn sie 24, 2009 11:56

mi sie wydaje ze do pulapu 260km to malo co tam zostanie z seryjnego dolu silnika :chytry:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sie 24, 2009 18:32

czy posiada ktoś link do tematu o 260konnym AAZ'cie w Finlandii?
podpytaj zaprzala
mrozoo pisze:mi sie wydaje ze do pulapu 260km to malo co tam zostanie z seryjnego dolu silnika :chytry:
lepiej pisz co wiesz a nie co Ci sie wydaje :)

wał jest praktycznie identyczny jak w TDI, nie wiem jak korby... ale moim zdaniem spokojnie wytrzyma 200-220 KM , wiadomo że TD nie bedzie miał momentu na dole tylko go trzeba zakręcić do 5 tys rpm



arwam

Post autor: arwam » pn sie 24, 2009 19:21

cowboy pisze:wał jest praktycznie identyczny jak w TDI, nie wiem jak korby... ale moim zdaniem spokojnie wytrzyma 200-220 KM , wiadomo że TD nie bedzie miał momentu na dole tylko go trzeba zakręcić do 5 tys rpm


cowboy, w moim nie jest prawie identyczny tylko właśnie taki sam a dokładnie AFN-owski



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sie 24, 2009 22:01

arwam pisze:w moim nie jest prawie identyczny tylko właśnie taki sam a dokładnie AFN-owski
myslałem że jest inny klin na wale w AAZ... w każdym razie wał z AAZ podchodzi do bloku AFN :)



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » pn sie 24, 2009 22:05

bo jest inny klin na wale w AAZ ktory lubi sie wyrabiac ;/ A u arwama siedzi wal od AFN'a.



arwam

Post autor: arwam » wt sie 25, 2009 01:17

mrozoo, musiałeś wszystko wypaplać ? :rotfl: popsułeś niespodziankę :jezor:



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości