[SWAP] z AAZ (TD) na ARL (TDI PD)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[SWAP] z AAZ (TD) na ARL (TDI PD)
Witam.
Czy ktoś może przeprowadzał już operację przeszczepienia ARL'a do mk3 ? Czy mocowania pasują od silnika i od skrzyni ? Czy jest dużo modyfikacji przy wkładaniu tego zestawu? oraz pytanie o dokładną listę części do przeszczepu na ARL. Narazie co ustaliłem :
- silnik + osprzęt
- skrzynia
- okablowanie
- IC + klima
co dochodzi do tego jeżeli chodzi jeszcze o zawieszenie ? Czy wystarczy wsadzić piasty od np. TDI ? lub też zmienić obecne zaciski od PD na większe i wstawić większe zaciski? Prosiłbym o konkretne odpowiedzi ,a nie "to już było" "poszukaj" "google", ponieważ już szukałem na ten temat i niewiele znalazłem na temat wstawiania ARL'a
Czy ktoś może przeprowadzał już operację przeszczepienia ARL'a do mk3 ? Czy mocowania pasują od silnika i od skrzyni ? Czy jest dużo modyfikacji przy wkładaniu tego zestawu? oraz pytanie o dokładną listę części do przeszczepu na ARL. Narazie co ustaliłem :
- silnik + osprzęt
- skrzynia
- okablowanie
- IC + klima
co dochodzi do tego jeżeli chodzi jeszcze o zawieszenie ? Czy wystarczy wsadzić piasty od np. TDI ? lub też zmienić obecne zaciski od PD na większe i wstawić większe zaciski? Prosiłbym o konkretne odpowiedzi ,a nie "to już było" "poszukaj" "google", ponieważ już szukałem na ten temat i niewiele znalazłem na temat wstawiania ARL'a
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
a wiesz ile osób ma arl-a w mk3 albo AVF w mk1?
[ Dodano: 10 Lip 2009 23:49 ]
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl
[ Dodano: 10 Lip 2009 23:49 ]
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl
Do MK Iv ma jeszcze to sens na silnik ARL , ale do MK III nakłądy beda duze i sie nie zwróca przy sprzedazy . Dodatkowo potzrebne beda półosie od skrzyni 6 biegowej, nowy wybierak skrzyni, rozrusznik do skrzyni 6 biegowej, komputer, mocowania nie pasuja wwiec przeróbka , zegary od Mk IV i itd. Z punktu ekonomicznego nieopłacalne chyba ze kochasz tak bardzo swoje Mk III. Najlpeiej miec cały przód od Mk IV ARL i samemu zrobic przekłądkę
Ostatnio zmieniony pt lip 10, 2009 23:52 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
nie chce nikogo osądzać po wieku, ale mając 19 lat mówisz że koszty nie grają roli, to musisz być bogaty z domu. bo koszt przeróbki twojego aaz bedzie 2 albo i 3 razy taki jak jego wartość. no a różnica 200 a 300 KM.... z całym szacunkiem, ale wg mnie nie wiesz co mówisz. no chyba że: jesteś fanatycznie w nim zakochany, ten aaz to syncro ( którego nie ma ),masz wolne lekko 20 tyś ( żeby było dobrze zrobione ) i akurat nie wiesz co z tym zrobić.
to zwracam honor i przyjemnej zabawy
to zwracam honor i przyjemnej zabawy
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
no ale chodzi o to czy niema z tym zadużych problemów, co do skrzyni 6ki już koledzy podpowiedzieli że przeróbek sporo będize.leo... pisze:co za różnica czy ARL czy ASZ - PD to PD - zawieszenie silnika będzie takie samo
leo... pisze:300KM będzie trudno uzyskać
no z tą liczbą to przesadziłem przyznaje ale docelowe jest te 200 i więcej raczej nie .. nawet jak więcej wyjdzie to zostanie skręcona moc w dół.Cinek pisze:a 300 KM.... z całym szacunkiem, ale wg mnie nie wiesz co mówisz
mówiąc koszty niemają znaczenia mam na myśli że mimo tego iż pracuje normalnie to spora część wypłaty idzie na golfa, na 3os. pracujące w domu jakoś daje się rade zachować ten "Standard" życia.I dzieki temu moge teraz troche kasy poswiecic na swoja pasje. Poki co jednak kasa bedize odkladana przez ok. rok i dopiero swap pojdzie.Cinek pisze:nie chce nikogo osądzać po wieku, ale mając 19 lat mówisz że koszty nie grają roli, to musisz być bogaty z domu.
hehe no to może i tak.Cinek pisze:jesteś fanatycznie w nim zakochany
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
silnik komplet 3tyś
skrzynia z półośkami, dwumasem i sprzęgłem 1 tyś
turbo 1tyś
FMIC 500zł
montarz, strojenie, różne pierdułki 4 tyś
czyli 10 tyś trzeba liczyć jeśli wszystko kupiusz w miare tanio, ceny podałem orientacyjne bo zawsze może sie zdażyć okazja ale jeśli nie masz min 8 tyś zł to nie masz co liczyć na swapa
[ Dodano: 11 Lip 2009 18:06 ]
a jeszcze nie policzyłem swapu hamulców, kolektora pod nowe turbo, filtrów, oleji
[ Dodano: 11 Lip 2009 18:07 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=300
skrzynia z półośkami, dwumasem i sprzęgłem 1 tyś
turbo 1tyś
FMIC 500zł
montarz, strojenie, różne pierdułki 4 tyś
czyli 10 tyś trzeba liczyć jeśli wszystko kupiusz w miare tanio, ceny podałem orientacyjne bo zawsze może sie zdażyć okazja ale jeśli nie masz min 8 tyś zł to nie masz co liczyć na swapa
[ Dodano: 11 Lip 2009 18:06 ]
a jeszcze nie policzyłem swapu hamulców, kolektora pod nowe turbo, filtrów, oleji
[ Dodano: 11 Lip 2009 18:07 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=300
tu bym się nie zgodził bo i tak raczej na 4 czy 5 biegu trakcji nie tracisz ale za to masz bezstresowe wyprzedzanie u mnie na AAZ i turbo T3 oraz pompie 11mm trakcji nie mam wogóle na 2 i czasem na 3 biegu ale dam sobie na luz dopiero jak z hamowni zjadę z wykresem około 200KMtym taka moc w ośce - mija się z celem ..
[ Dodano: 12 Lip 2009 14:18 ]
po za tym całkiem realne jest uzyskanie mocy 200KM z AAZ'a a najmocniejszy jeżdżący AAZ o którym słyszałem miał coś około 260KM i podejrzewam że koszt zakupu kutych korbowodów i wału korbowego będzie niższy niż swap jaki masz w planach a po za tym dochodzą jeszcze koszta zrobienia programów a w takim AAZ'cie moc robisz za pomocą klucza oczkowego 13mm i srubokręta
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości