VW MK I PIRELLI nie chce zapalic
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Drifter
- Gadatliwa bestia
- Posty: 740
- Rejestracja: sob mar 31, 2007 11:21
- Lokalizacja: SIERADZ
- Kontakt:
VW MK I PIRELLI nie chce zapalic
witam, kupilem niedawno golfa mk I wersje PIRELLI i nie chce zapalic, napewno do wymiany rozrusznik, ale z linki nie chce odpalic, pompka podaje paliwo, we wtryskach tez jest paliwo, swiece sa suche... hmm pomocy
A odpalał wcześniej???Miał jakieś objawy????Nie strzela z rury przy kręceniu???
[ Dodano: 06 Lip 2009 23:56 ]
Teraz mi się tak skojarzyło,że ja miałem taki problem jak sam rozrząd pierwszy raz robiłem i nie wiedziałem co i jak...Nie czytałem o tym tylko zabrałem się za wymianę...Źle założony może być pasek.
[ Dodano: 06 Lip 2009 23:56 ]
Teraz mi się tak skojarzyło,że ja miałem taki problem jak sam rozrząd pierwszy raz robiłem i nie wiedziałem co i jak...Nie czytałem o tym tylko zabrałem się za wymianę...Źle założony może być pasek.
Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
moze?
Mój GTI 1,8
nie odpalałem go ponad pół roku i szlag mi trafił wtryski, też paliwo dochodziło, i też pasowałoby ciśnienie zmierzyć, może pompa nie wydala bo wtryski to raczej otwierają się przy ok. 4 Bar. (cytuje - 4 Bar - tak mi kiedyś ktoś podpowiedział) bo to jest K-Jetronic ?? Zapalał mi tylko na instalacji gazowej ponieważ mam prostą instalację gazową bezpośrednio do kolektora. Pasuje też jeśli nie to, to sprawdzić rozrząd, zapłon.... Ale po kolei i dobrze.
Ale jak świece suche, i dobry zapłon to pewnie wtryski się nie otwierają:
- za małe ciśnienie paliwa
- dobre ciśnienie ale wtryski szlag trafił od przestoju (ja tak miałem)
nie odpalałem go ponad pół roku i szlag mi trafił wtryski, też paliwo dochodziło, i też pasowałoby ciśnienie zmierzyć, może pompa nie wydala bo wtryski to raczej otwierają się przy ok. 4 Bar. (cytuje - 4 Bar - tak mi kiedyś ktoś podpowiedział) bo to jest K-Jetronic ?? Zapalał mi tylko na instalacji gazowej ponieważ mam prostą instalację gazową bezpośrednio do kolektora. Pasuje też jeśli nie to, to sprawdzić rozrząd, zapłon.... Ale po kolei i dobrze.
Ale jak świece suche, i dobry zapłon to pewnie wtryski się nie otwierają:
- za małe ciśnienie paliwa
- dobre ciśnienie ale wtryski szlag trafił od przestoju (ja tak miałem)
tak, sprawdzic to co najprostsze najpierw i potem :
- pompę czy wydala,
- jeśli tak to znaczy że wtryski sie nie otwierają i dopiero wtryski wymienić, tak trzeba po kolei, bo nie jest proste kupić niepotrzebnie drogie wtryski a okaże się że to pompa była słaba, jestem może słabym mechanikiem ale takie przyczyny mozna tutaj wymienić i sam miałem takie coś przy swoim GTI,
- pompę można zdiagnozowac gdzieś na warsztacie jeśli nie ma się manometru do pomiaru ciśnienia. Poza tym z tego co słyszę to K-Jetronic jest podobno skomplikowany do regulacji..
- pompę czy wydala,
- jeśli tak to znaczy że wtryski sie nie otwierają i dopiero wtryski wymienić, tak trzeba po kolei, bo nie jest proste kupić niepotrzebnie drogie wtryski a okaże się że to pompa była słaba, jestem może słabym mechanikiem ale takie przyczyny mozna tutaj wymienić i sam miałem takie coś przy swoim GTI,
- pompę można zdiagnozowac gdzieś na warsztacie jeśli nie ma się manometru do pomiaru ciśnienia. Poza tym z tego co słyszę to K-Jetronic jest podobno skomplikowany do regulacji..
Ostatnio zmieniony ndz lip 12, 2009 01:11 przez domagalag, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 401 gości