Remont skrzyni biegow
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 285
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 00:07
- Lokalizacja: zgierz
powiem ci tyle ze bardzo duzo,moze przekroczyc a raczej napewno 1000zł ja osobiscie nie wzialbym za robocizne mniej jak 500zł bo to kupe bebechow ma i w cholere roboty
[ Dodano: 02 Lip 2009 19:26 ]
rozgladaj sie lepiej za uzywka jak cos,ale taka pewna najlepiej ze sprowadzonego auta na czesci z ksiazka serwisowa
[ Dodano: 02 Lip 2009 19:26 ]
rozgladaj sie lepiej za uzywka jak cos,ale taka pewna najlepiej ze sprowadzonego auta na czesci z ksiazka serwisowa
Robiłem u siebie remoncik, i żałuje - rozsypała się pół roku później. Zależy co masz w niej walnięte. Jeżeli skrzynia jest w dobrym stanie - synchronizatory, układ różnicowy, nie za duży przebieg i wiesz, cop trzeba wymienić i części nie są drogie - to można sie za to wziąść. Jak weźmiesz używke, nigdy nie będziesz wiedział do końca co to jest i ile pojeździ. Co do regenerowanych - mam mieszane uczucia. Jeżeli masz tylko łożyska do wymiany, to ok. Ale części do skrzyń to tylko w ASO kupisz, i z reguły za chore pieniądze..
Może napisz co się dzieje
Może napisz co się dzieje
-
- Użytkownik
- Posty: 285
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 00:07
- Lokalizacja: zgierz
Niepowiedziałem ze chce juz teraz remonowc bo niejest z nia tak źle. Poprostu trudniej wchodza mi niektore biegi np czasem z 1 na dwojke jest trudniej albo wsteczny wrzucic.Wczoraj byłem olej wymienic i powiem ze ciutke lepiej chodza
ale jednak ten opor lekki sie czuje nadal.Mysle czy to czasem niebeda moze te nienasmarowane ciegna o ktorych duzo osob mowi ze ma problem i jak je wyczyszca to jest ok. tylko za bardzo niewiem jak to zrobic i woogle gdzie one sa ... A moje auto to golfik Mk 4 1999 rok 1.6 SR. skrzynia manualna 5 biegowa.

podstawa kolego to olej
musi być syntetyk , pełen syntetyk <chyba ze instrukcja stanowi inaczej> a reszta mechanizmów czyli twoje cięgna muszą być w dobrym stanie
wtedy dopiero oceniaj czy skrzynia nadaj się do remontu
jakby ci skrzynia szwankowała to byś się na pewno bardzo szybko przekonał bo by było zgrzytniecie i stop
a te niedomagania to na razie nie awaria , skontroluj mechanizm zmiany biegów < twoje cięgna>
musi być syntetyk , pełen syntetyk <chyba ze instrukcja stanowi inaczej> a reszta mechanizmów czyli twoje cięgna muszą być w dobrym stanie
wtedy dopiero oceniaj czy skrzynia nadaj się do remontu
jakby ci skrzynia szwankowała to byś się na pewno bardzo szybko przekonał bo by było zgrzytniecie i stop
a te niedomagania to na razie nie awaria , skontroluj mechanizm zmiany biegów < twoje cięgna>
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
-
- Użytkownik
- Posty: 285
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 00:07
- Lokalizacja: zgierz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 109 gości