Posiadam golfa II 1.8GT z 91r. Przyszedł czas na zmiane akumulatora.
Normalnie wsadził bym dokładnie taki sam jak jest teraz, ale chce rozbudować Mój samochód o CA.
Przód U-dimension mid 6 + tweeter Pro XT2, a wzmak : U-Dimension Prox 500.24 Comp
Myślałem by założyć jakieś lepsze aku z Centry. Lub jakiś silniejszy mocowo.
Teraz Moje pyt.
1. czy się opłaca taka operacja?
2. Jesli zmieniać, to na jaki? Żelowy i czy taka sama ilość Ah i A ?
Z góry dzięki.
Jaki Akumulator? mk2 1.8 z 91.r
Moderatorzy: dan124, powalla, VIP
Jaki Akumulator? mk2 1.8 z 91.r
Knowing is not enough, We must apply. Willing is not enough, We must do..
Alpine 9835
Sony XM3040F
u-Diemension Jr. Mid 6 + Pro XT2
Audison VR 209
Cerwin Vega 104
Alpine 9835
Sony XM3040F
u-Diemension Jr. Mid 6 + Pro XT2
Audison VR 209
Cerwin Vega 104
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
ja miałem kiedyś aku OPTIMA (żelowy) - z czerwonym deklem
http://www.allegro.pl/item667525093_zel ... _w_wa.html
Był zamontowany w turbo dieslu i przez 8 lat użytkowania nie było z nim problemów.
Przez ten okres zdarzało się że był całkowicie wyładowany... ale po naładowaniu działał dalej.
Jeśli masz zamiar autem pojeździć dłużej to bez zastanawiania warto go kupić.
Przetrzyma 3 zwykłe.
http://www.allegro.pl/item667525093_zel ... _w_wa.html
Był zamontowany w turbo dieslu i przez 8 lat użytkowania nie było z nim problemów.
Przez ten okres zdarzało się że był całkowicie wyładowany... ale po naładowaniu działał dalej.
Jeśli masz zamiar autem pojeździć dłużej to bez zastanawiania warto go kupić.
Przetrzyma 3 zwykłe.
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
Kosztuje też tyle co 3 zwykłe Ale dobrze mówi. Akumulator żelowy to niezawodny sprzęt i dobra baza do Car Audio.CrocodileReggae pisze:Przetrzyma 3 zwykłe.
Akurat aku to można bez większego problemu przełożyć do następnego autaCrocodileReggae pisze:Jeśli masz zamiar autem pojeździć dłużej
Jeśli masz odpowiedni 'fundusz inwestycyjny' na akumulator to jest to dobra opcja.
Jest jeszcze w podobnej cenie ŻÓŁTA OPTIMA.
Różnica pomiędzy czerwona a żółtą jest taka, że czerwona jest bardziej do silników o ciężkich rozruchach (np. diesel) i wszędzie tam gdzie potrzebny jest duży prąd rozruchowy. Czerwona natomiast jest przystosowana bardziej do długotrwałego obciążenia, jest tez bardziej odporna na rozładowania do zera.
Ostatnio zmieniony czw lip 02, 2009 15:01 przez D1_PITER, łącznie zmieniany 1 raz.
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
Ja miałem kiedyś EXIDE żelowy i powiem że wytrzymał 6lat bez zaglądania, noi cieżko było go złamać na CA, wsumie nigdy mi się to nie udało.
A najlepiej ori z PASSATA B5 mój ojciec miał od nowości, nie wiem czy żelowy ale 9 lat chodził skubany
Pozdro
A najlepiej ori z PASSATA B5 mój ojciec miał od nowości, nie wiem czy żelowy ale 9 lat chodził skubany
Pozdro
Ostatnio zmieniony czw lip 02, 2009 22:20 przez chmurapawel, łącznie zmieniany 3 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości