kąt wtrysku 106 - 110

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Tobi80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 14:04
Lokalizacja: Wlkp

kąt wtrysku 106 - 110

Post autor: Tobi80 » czw cze 18, 2009 21:04

Dzisiaj sprawdzałem kąt wtrysku i wychodzi poza skalę ! oscyluje między 106-110 , czy tak można jeżdzić ? czy podczas jazdy nie jest on korygowany do odpowiedniej wartości a te 110 jest tylko na wolnych obrotach ??



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw cze 18, 2009 21:09

Tobi80, lepiej byloby ustawic na prawidlowy, jesli jest poza zakresem to komp go niedoreguluje


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Tobi80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 14:04
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: Tobi80 » czw cze 18, 2009 21:13

Czyli nie bardzo można śmigać na takim kącie , auto niby chodzi dobrze pali na dotyk tylko tak głośno , jak zimny to czasem puści bąka z niedopalonej ropy i jak ciepły to z 2 sekundy musze go pokręcić , o ile dobrze patrzyłem - blok 000 2 wartość od lewej strony ?
Ostatnio zmieniony czw cze 18, 2009 21:16 przez Tobi80, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » czw cze 18, 2009 21:28

Tobi80 pisze:Czyli nie bardzo można śmigać na takim kącie , auto niby chodzi dobrze pali na dotyk tylko tak głośno
no właśnie, za wczesny wtrysk paliwa, na pewno nie dobrze wpływa to na korby wał itd.
jak by było 70 to ok da się zmęczyć, ale 100 :goof:
ustaw na ok 42-50 i bedzie ok.



Tobi80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 14:04
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: Tobi80 » czw cze 18, 2009 22:02

no właśnie wokoło sami kiepscy mechanicy :( z rozrządem się najeżdzilem żeby ktoś wymienił , a ustawienie kąta to czarna magia ........ może sam spróbuje , to pompę trzeba teraz w stronę zderzaka czy kabiny lekko ruszyć ?
Ostatnio zmieniony czw cze 18, 2009 22:05 przez Tobi80, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw cze 18, 2009 22:05

Tobi80, w strone zderzaka ale na oko to tak srednio


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Tobi80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 14:04
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: Tobi80 » czw cze 18, 2009 22:19

no ale szkoda mi silnika , jak korby dostają to nie zdrowo a lubie przycisnąć na trasie , więc będe lepiej spał jak będzie opóżniony troche . To ile ruszyć tą pompę tak na oko żeby go trochę cofnąć - milimetr , centymetr ?
Ostatnio zmieniony pt cze 19, 2009 06:39 przez Tobi80, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pt cze 19, 2009 08:30

Tobi80 pisze:milimetr , centymetr ?
ok 1m lub mniej, naprawdę czuła regulacja, tak żeby ci nie klekotał głośno.
Ostatnio zmieniony pt cze 19, 2009 08:31 przez piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Rewola
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: sob maja 12, 2007 21:42
Lokalizacja: PIŁA

Post autor: Rewola » pt cze 19, 2009 09:36

Witam.
Powiem tak, u siebie jak ustawiałem, to na prawdę minimalne ruchy pompą. Polecam przeczytać tego posta - bardzo ładnie opisane :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1792926

Obrazek
Ostatnio zmieniony pt cze 19, 2009 09:40 przez Rewola, łącznie zmieniany 3 razy.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167468/]Mój MK3 AFN![/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 153 gości