

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ale ten 101Ps ma taki sam blok jak silnik 1.8 (mowa o mk3 oczywiscie), czyli skrzynie biegów też trzeba będzie zmieniać (bo to 1,6 które w tej chwili tam siedzi to rozwiercone 1,4toffic pisze:ja bym wsadził 1.6 100KM łatwiej i taniejMarcin997 pisze:Chciałem sie zorientować czy swap mk3 z 1.6 (75KM) na 1.8 (90KM) jest oplacalny?
bugalon pisze:Ale ten 101Ps ma taki sam blok jak silnik 1.8 (mowa o mk3 oczywiscie), czyli skrzynie biegów też trzeba będzie zmieniać (bo to 1,6 które w tej chwili tam siedzi to rozwiercone 1,4toffic pisze:ja bym wsadził 1.6 100KM łatwiej i taniejMarcin997 pisze:Chciałem sie zorientować czy swap mk3 z 1.6 (75KM) na 1.8 (90KM) jest oplacalny?) Ten silnik 101 koni nie dość ze ciezko znaleźć to jeszcze kosztuje więcej niż takie 2.0 (np. 2E).
A tuning jest nieoplacalny tej jednostki. Sportowych kolektorow wydechowych do tego nie robią, wałków pewnie też nie więc za wiele sie nie zdziala "po kosztach". Swap na 2.0 da najlepszy stosunek cena/jakość.
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 3 gości