Pach czarna chmura dymu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: czw mar 26, 2009 13:08
- Lokalizacja: Swinoujscie
- Kontakt:
Pach czarna chmura dymu
Panowie jest maly problem, a mianowicie chcialem ostrzej ruszyc na rozgrzanym silniku dokrecilem do 3 tys. puscilem sprzeglo i pach czarna chmura dymu autko nie zamielilo i slady oleju na asfalcie, przejechalem sie 20 km zadnych roznic w przyspieszeniu nie odczulem nic niepokojacego. Teraz autko przy przegazowaniu puszcza troche czarnego dymu(wczesniej spaliny byly czyste) czy mam sie martwic ? co moglo sie stac ? Nie znalazlem podobnego tematu wiec zakladam nowy watek
TDI POWER
witam..dolaczam sie do tematu gdyz mam podobny problem tylko ze w czasie jazdy i w okolicach ok 4000obr/min...sprawdz kolego poziom oleju czy sie nie zmienil, jesli spadl to mamy podobny problem...u mnie dochodzi jeszcze szrpanie...a jesli chodzi o olej to jak jest na bagnecie zaznaczone kropkami wypuklymi to po takim strzale uchodzi mi ok 1/4 tego miejsca...pozdrawiam i tez chcialbym sie dowiedziec co jest nie tak...dolot mam szczelny(ostatnio uszczelniany)
-
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: czw mar 26, 2009 13:08
- Lokalizacja: Swinoujscie
- Kontakt:
Dzieki sprawdze dolot a filrt powietrza i tak zamierzalem dzis wymienic, stanu oleju nie sprawdzalem bo byla juz noc i nie za bardzo juz mi sie chcialo grzebac. Tak raczej to byla sadz a nie olej. Autko ogolnie nie szarpie ani nic dziwnego sie z nim nie dzieje, to musi byc jakas drobnostka.
TDI POWER
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: pn maja 28, 2007 17:53
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
- gOOzOl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
czarny dym to prawie zawsze jest efekt zlego stosunku paliwo/powietrze, jesli dalej ci poddymia mozesz miec gdzies delikatna nieszczelnosc i gubisz doladowanie albo wtryski ci leja co wcale by mnie nie zdziwilo. pozdro
Ostatnio zmieniony ndz maja 31, 2009 02:39 przez gOOzOl, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
podepne sie pod temat, u mnie dzieje sie nieco inaczej, tzn przy ok 3k obr slychac delikatny swist, cos z turbina mozliwe ze ktorys wąż nie szczelny? czy raczej wina po stronie turbo?micky pisze:Sprawdz weze od intercoolera
silnik 1Z.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
- krzysiek1aa
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: pn maja 25, 2009 16:03
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Jesli bierze olej to nie ma sie co dziwic ze przy 4000tys obr kopci na czarno, przy wiekszych obrotach silnik sie rozczelnia i dlatego kopci na czarno olejem,
co do zlej dawki powiertrze/ paliwo to w niewielkim stopniu moze to niec cos do znaczenie bo za filtrem powietrza jest przepływomierz ktory ustala ilosc powietrza i pobrana do silnika i komputer daje odpowiednia dawke paliwa,
świst turbiny przy 3000tys/obr to normalne chyba ze predzej bo niesłychac i nagle zaczyna szumiec -co do tego powodów moze byc mnostwa ale najtanszym kosztem napewno warto sprawdzic szczelnosc turbo oraz przewodów. Jesli jest gdszies przedmóch to powninno byc w tym miejscu widac olej (ze spalin)
co do zlej dawki powiertrze/ paliwo to w niewielkim stopniu moze to niec cos do znaczenie bo za filtrem powietrza jest przepływomierz ktory ustala ilosc powietrza i pobrana do silnika i komputer daje odpowiednia dawke paliwa,
świst turbiny przy 3000tys/obr to normalne chyba ze predzej bo niesłychac i nagle zaczyna szumiec -co do tego powodów moze byc mnostwa ale najtanszym kosztem napewno warto sprawdzic szczelnosc turbo oraz przewodów. Jesli jest gdszies przedmóch to powninno byc w tym miejscu widac olej (ze spalin)
1z 1.9 tdi
ALH 1.9 tdi+0,216Bosch+GT1749VB+ CHIPS
ALH 1.9 tdi+0,216Bosch+GT1749VB+ CHIPS
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
sprawdze napewno tylko powiedz cos wiecej na ten temat:P bo w tym zielony jestemkrzysiek1aa pisze:najtanszym kosztem napewno warto sprawdzic szczelnosc turbo oraz przewodów. Jesli jest gdszies przedmóch to powninno byc w tym miejscu widac olej (ze spalin)
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 160 gości