Witam,
mam nadzieję, że temat nie wyląduje w koszu, bo nie chodzi o VW, a o Seata.
(Cordoba 1.4 MPI '99)
dziś podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła było słychać stuknięcie i pedał został w podłodze, myślałem, że to linka, ale niestety nie
Samochód został zholowany do mechanika, a ten wypalił, że skrzynia biegów padła
wg. mnie skrzynia chyba jest OK, zapaliłem auto na 1-szym biegu, później wrzuciłem 2 i jechał...
co może być przyczyną, co jeszcze mogę sprawdzić i jak? (wymiana skrzyni nie bardzo mi pasuje )
Pozdr.
[Inny VAG] Czyżby awaria skrzyni biegów?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
możliwe że to sprzęgło, docisk. linka nigdzie się nie zacina?
Ostatnio zmieniony czw maja 28, 2009 21:43 przez C4NC3R, łącznie zmieniany 1 raz.
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
- cosmoo
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: czw wrz 04, 2008 19:58
- Lokalizacja: GRW / WG XXXXX
- Kontakt:
linka pracuje ładnie, ruszając końcówką przy silniku pedał się podnosi i opada.
sprzęgło było robione na początku grudnia, wymieniony był cały komplet, ale cały czas chodziło strasznie ciężko, mechanik nie wiedział czemu, inny powiedział, że to wina jakiejś tuleji prowadzącej (że jest zatarta) aż do teraz...
PS.
C4_KAWON czy to nie twoje MK2 (zdjęcie w Awatarze) tak pięknie śmigało na 1/4 na MajóVWce?? początek numerów RNI ??
PS. / PS.
Chyba nie... widze małe różnice w szczegółach...
sprzęgło było robione na początku grudnia, wymieniony był cały komplet, ale cały czas chodziło strasznie ciężko, mechanik nie wiedział czemu, inny powiedział, że to wina jakiejś tuleji prowadzącej (że jest zatarta) aż do teraz...
PS.
C4_KAWON czy to nie twoje MK2 (zdjęcie w Awatarze) tak pięknie śmigało na 1/4 na MajóVWce?? początek numerów RNI ??
PS. / PS.
Chyba nie... widze małe różnice w szczegółach...
Ostatnio zmieniony czw maja 28, 2009 22:06 przez cosmoo, łącznie zmieniany 2 razy.
cosmoo, to niestety nie mój golfik:( ale za to mam czym się inspirować:) hehe fotkę
znalazłem na necie
wracając do tematu to mogło Ci paść łożysko oporowe, przy okazji mógł paść docisk, tylko że byś nie mógł jeździć z bez docisku;/
znalazłem na necie
wracając do tematu to mogło Ci paść łożysko oporowe, przy okazji mógł paść docisk, tylko że byś nie mógł jeździć z bez docisku;/
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
- cosmoo
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: czw wrz 04, 2008 19:58
- Lokalizacja: GRW / WG XXXXX
- Kontakt:
Post rafal102 Gofery bardzo podobnecosmoo, to niestety nie mój golfik:( ale za to mam czym się inspirować:) hehe fotkę
znalazłem na necie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=241689
Już nic mi nie przychodzi do głowy może to jakaś pierdoła typu widełki się upier... albo coś podobngo, bo na skrzynię to mi ni jak nie wygląda
Ostatnio zmieniony czw maja 28, 2009 22:14 przez cosmoo, łącznie zmieniany 2 razy.
tylko że sprzęgło to nie skrzynia
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 359 gości