Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
kemilek
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 22:03
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: kemilek » śr maja 27, 2009 23:02
Witam. Moj problem polega na tym, że zakupilem mk3 afn z boxem niby na 130 koni. Chcialem wymontowac owy box z komputera, niestety kosci sa przylutowane. Mam zatem pytanie... Czy jadac na nowy program (bo chcialbym w przyszlosci wgrac) lepiej wylutowac kosci z boxem i wlutowac stare ori czy mogą zostac. Czy nie bedzie żadnych problemow. zastanawiam sie nad wlożeniem wtryskiwaczy 0.216, czy nie bedzie to zbyt szkodliwe dla silnika przy tym boxie?? Robiac wydech przelotowy wystarczy mi 2 cale?? Nastawiam sie max na tym silniku ok 160km, wiecej nie bede grzebal.
Dostałem dwie kosci niby ori od 110.
pozdr
Ostatnio zmieniony śr maja 27, 2009 23:54 przez
kemilek, łącznie zmieniany 2 razy.
-
Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » śr maja 27, 2009 23:06
kemilek, jesli masz wlutowane w kompa to nie box a soft
pokaz na foto dokladnie o co Ci chodzi
boxy sa wpinane pod maska w kable a nie w sterownik
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » czw maja 28, 2009 08:23
kemilek, to masz wgrany soft na kosciach, a ze sa wlutowane to po prostu ktos oszczedzil na podstawkach
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
kemilek
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 22:03
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: kemilek » czw maja 28, 2009 18:43
Adamm pisze:kemilek, to masz wgrany soft na kosciach, a ze sa wlutowane to po prostu ktos oszczedzil na podstawkach
Ok. Rozumiem. Ale czy bedzie lepszy nix box?? Skoro to soft to moze wystarcza korekty i zamiast 130 bedzie ok 140(z tego co czytalem tak ludziom wychodzilo). Dziś wymienilem wtryski na 0.216 i sa problemy. Otoż silnik po 4 tys obrotow na którymkolwiek biegu lapie ogromnego muła, jesli dobrze kojarzę słownictwo to notlauf. Dodam jeszcze ze jak ciagnie to chmura dymu zostaje a na mule nie widac. Dzis jak sie uda to podlacze go pod vag u znajomego i moze kąt wtrysku trzeba ustawic albo dawki.
-
bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Post
autor: bradley » czw maja 28, 2009 18:49
Nawet jak to jest soft to i tak czipsik idzie do kosza, a wlutowywana jest nowa kosc...
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
-
Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » czw maja 28, 2009 19:21
kemilek, nikt Ci nie zrobi korekty nieswojego softu bo to jak grzebanie w g..., lepiej prosciej i szybciej jest napisac od nowa
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
kemilek
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 22:03
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: kemilek » sob maja 30, 2009 19:25
Po podpieciu sie pod vag okazalo sie ze trzeba kat wtrysku ustawic bo sie cofnał. Po ustawieniu samochod dalej lapie notlauf, wiec postawnowilem podpiac wskaznik doladowania. I tu szok. Turbo pompuje 21-22 psi, co daje prawie 1,5 bara. Dodam ze wydech jest seria. Zaworek n75 sprawdzany. Zaniepokoil mnie jednen odglos z silnika, otorz jak wciskam na drugim biegu to przy obrotach 3700-3800 slychac "trryyyy, trrryyy" jakby cos po zaworkach walilo. Czy to wszystko przez zly program??
-
Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » sob maja 30, 2009 19:39
kemilek, zdejmij wezyk podcisnienia z gruszki w itedy sprawdz doladowanie, jesli nadal turbo bedzie pompowac to kierownice deba stoja
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
kemilek
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 22:03
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: kemilek » ndz maja 31, 2009 16:36
Adamm pisze:kemilek, zdejmij wezyk podcisnienia z gruszki w itedy sprawdz doladowanie, jesli nadal turbo bedzie pompowac to kierownice deba stoja
Zdjąłem wężyk, turbo nie pompowało. Po podpięciu dalej notlauf na wyższych obrotach. Moim zdaniem winny jest program. Czy np. nie wyregulowane wtryski lub źle wyregulowane wtryski miałyby wpływ??
-
Rapix
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: Rapix » pn cze 01, 2009 08:25
Ja bym zaczął od wywalenia tego "programu" coś czuje że zbyt profi to on nie jest zrobiony....
-
zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » pn cze 01, 2009 11:08
kemilek pisze:Dodam jeszcze ze jak ciagnie to chmura dymu zostaje a na mule nie widac.
jeździj nim delikatnie dopóki nie zrobisz normalnego programu
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
kemilek
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 22:03
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: kemilek » pn cze 08, 2009 23:46
Rapix pisze:Ja bym zaczął od wywalenia tego "programu" coś czuje że zbyt profi to on nie jest zrobiony....
Wylutowalem kości z programem i wlutowałem oryginalne kości i problem notlauf'a zniknął. Turbo pompuje 1 bar.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 159 gości