Wymiana płynu chłodzącego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
- Lokalizacja: Katowice
Wymiana płynu chłodzącego
Witam wszystkich.
Mam pytanie jaka jest chłodnica w mk II z 1986 roku w dieslu aluminiowa czy jakaś inna (np. stalowa). Ile do niego wchodzi litrów płynu chłodzącego? I czy może być borygo? A może znacie coś lepszego a w podobnej cenie. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Mam pytanie jaka jest chłodnica w mk II z 1986 roku w dieslu aluminiowa czy jakaś inna (np. stalowa). Ile do niego wchodzi litrów płynu chłodzącego? I czy może być borygo? A może znacie coś lepszego a w podobnej cenie. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Zwykla aluminiowa chłodnica oczywiście odpowiednia wielkościa do tego silnika. Borygo jest ok przy czym ja preferuję płyn dynagel(zabezpiecza układ i ma lepsze parametry) ale oczywiście borygo zawsze jest ok. Do 1.6D i 1.6TD wchodzi okolo 6.5 litra plynu. Pozdr
I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
- Lokalizacja: Katowice
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
- Lokalizacja: Katowice
A nie. Drodzy panowie celowo tego nie napisałęm dlatego że silnik będzie się dłużej nagrzewał. A przecież mk2 miały już stały obieg przez nagrzewniće a ciepłe powietrze jest sterowane zamykaniem klapki od przepływu powietrza a nie zaworkiem na przedodach małego obiegu-jak było w mk1. Pozdrawiamlolo_golf pisze:A na koniec po wylaczeniu silnika powoli odkrecic korek od zbiorniczka wyrównaczego zeby to powietrze wyszloGEORG pisze:I włączyć ogrzewanieAlatus pisze:Aby odpowietrzyć układ po wymianie powinieneś wlać płyn i włączyć silnik aby pochodził ok 15 minut (aż włączy się wentylator).powodzenia
[ Dodano: Nie Paź 16, 2005 10:42 pm ]
A nie. Drodzy panowie celowo tego nie napisałem dlatego że silnik będzie się dłużej nagrzewał. A przecież mk2 miały już stały obieg przez nagrzewniće a ciepłe powietrze jest sterowane zamykaniem klapki od przepływu powietrza a nie zaworkiem na przedodach małego obiegu-jak było w mk1. Pozdrawiamlolo_golf pisze:A na koniec po wylaczeniu silnika powoli odkrecic korek od zbiorniczka wyrównaczego zeby to powietrze wyszloGEORG pisze:I włączyć ogrzewanieAlatus pisze:Aby odpowietrzyć układ po wymianie powinieneś wlać płyn i włączyć silnik aby pochodził ok 15 minut (aż włączy się wentylator).powodzenia
I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))
Dobra. A możę ktoś mi powie co zrobiłem nie tak przy zmianie płynu w pasku '92?? Bo przyjechałem prawie 1500 km wszystko grało, tem trzymała sie bliko 80-90 stopn. Zmieniłem płyn i grzeje sie jak niewiem. Możę nie powinienem lać borygo EKO? Ale wydaje mi sie żę ejst zapowietrzony bo tak na raty wlałem 5.5 l a podobno wchodzi 6. Dajcie jakiś cynk bo niechce zajechać wozu;D
ps. silnik zwykły 1-punkt 1.8l. (90PS)
ps. silnik zwykły 1-punkt 1.8l. (90PS)
zapowietrzony
witam w klubie zapowietrzonych. to samo miałem odpowietrzenie w pasku jest trudniejsze niż w mk . najedż lewą stroną na wysoki krawężnik następnie odkręć korek zbiorniczka wyr. i zapuść silnik. dodawaj gazu ostro przez pk 5 min. nagniatając jednocześnie przewody nagrzewnicy i zasilające chłodnicę , będzie ostro bulgotać ale rób to do momentu aż płyn nie będzie chciał uciekać z zb , wyr. NO I OCZYWIŚCIE WYMIEŃ BEZWZGLĘDNIE KOREK ZB . WYRÓW, NA NOWY KOSZT 15 PLN. ON MA ODPOWIETRZNIK KTÓRY ODPOWIADA ZA ODPOWIETRZENI PASYWNE PODCZAS JAZDY , SZPENIA MECHANIOR TWIERDZI ŻE KOREK WYTRZYMUJE 2 LATA (OCZ, PODRÓBA) mI SIĘ UDAŁO ale po drodze wymieniłem termos. powodzenia. Temp. w pasku z tego roku to standard 85-95 we wszystkich pływa bo w nowych też pływało info od helmuta z serwisu vw .esterbeek pisze:Dobra. A możę ktoś mi powie co zrobiłem nie tak przy zmianie płynu w pasku '92?? Bo przyjechałem prawie 1500 km wszystko grało, tem trzymała sie bliko 80-90 stopn. Zmieniłem płyn i grzeje sie jak niewiem. Możę nie powinienem lać borygo EKO? Ale wydaje mi sie żę ejst zapowietrzony bo tak na raty wlałem 5.5 l a podobno wchodzi 6. Dajcie jakiś cynk bo niechce zajechać wozu;D
ps. silnik zwykły 1-punkt 1.8l. (90PS)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 578 gości