Wyczytalem gdziej ze ow zaworek powinien puszczac w jedna strone a w drugą blokowac(dmuchając w niego)dzis zabrale sie za przegląd całego podcisnienia i zauwazylem ze u mnie puszcza w obie strony.Jak to naprawde ma być i jaką funkcje on spełnia?
zaworek zwrotny recyrkulacji spalin....
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kolego tak jak mówisz ten zaworek w jedną stronę ma puszczac w drugą blokować przepływ, a w układzie podcisnienia jest on na przewodzie doprowadzającym podcisnienie do układu. ma on za zadanie nie wpuszczenie do układu atmosfery po odłączeniu źródła podcisnienia czxyli po zgaszeniu silnika. Dzieki temu zaworkowi w układzie tj w przewodach i w akumulatorze podcisnienia pozostaje podcisnienie nawet gdy wakum nie zasysa, A wiadomo nie raz jest tak ze po zgaszeniu silnika naciskamy jeszcze pedał hamulca tym samym pozbawiamy układ serwa podcisnienia natomiast dalej w węzykach sterowania turbiny dzieki temu zaworkowi podcisnienie pozostaje. Dzieki czemu natychmiast po starcie silnika turbina jest od razu wysterowana i nie trzeba czekac az wakum wyssie powietrze z układu. Awaria tego zaworka nie wpływa ujemnie podczas preacy silnika, ale przy starcie silnika w całym układzie jest atmosfera i nie ma natychmiastowego wysterowania el. wykonawczych.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 23 gości