Pomocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

suchy1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn maja 18, 2009 17:52
Lokalizacja: zambrow

Pomocy

Post autor: suchy1984 » pn maja 18, 2009 17:58

Witam!
Wiem,ze temat byl walkowany wiele razy o drganiach calego auta na biegu jalowym i wiekszosz pisze z was ze to dwumasowka a co powiedzie na to ze jak wlaczam klime to drgania jak reka odjal.Gdy wylacze klime drgania powracaja a mechanicy rece rozkladaja.Czy mial moze ktos taki przypadek.Pozdrawiam



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Pomocy

Post autor: doggie » pn maja 18, 2009 21:57

suchy1984 pisze:Witam!
Wiem,ze temat byl walkowany wiele razy o drganiach calego auta na biegu jalowym i wiekszosz pisze z was ze to dwumasowka a co powiedzie na to ze jak wlaczam klime to drgania jak reka odjal.Gdy wylacze klime drgania powracaja a mechanicy rece rozkladaja.Czy mial moze ktos taki przypadek.Pozdrawiam
jaka klima - climatic czy climatronic?



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » wt maja 19, 2009 00:20

hmm a pompki były sprawdzane może?? Może któraś niedomaga i przy niższym zapotrzebowaniu na paliwo już nie pracuje jak należy. Włączenie klimy powoduje zmianę dawki paliwa wtryskiwanego do cylindrów na biegu jałowym, komputer powinien ją zwiększać... i wtedy np. taka uszkodzona pompka może pracować "lepiej"..
chociaż to są tylko takie moje domysły...



Awatar użytkownika
Marioprestiz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: czw mar 27, 2008 13:42
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marioprestiz » wt maja 19, 2009 00:35

moze masz za male obroty na biegu jalowym ustawione i jak wlaczasz klime to sie one lekko zwiekszaja i juz nie drga :P



MaciusieK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr maja 07, 2008 21:48
Lokalizacja: Kraków

Re: Pomocy

Post autor: MaciusieK » wt maja 19, 2009 07:29

Sprawdz sprzegielko alternatora, bo ono moze byc walniete i tez powodowac drgania.



suchy1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn maja 18, 2009 17:52
Lokalizacja: zambrow

Re: Pomocy

Post autor: suchy1984 » wt maja 19, 2009 13:07

hej!
na kompie zadnuch bledow,
- climatic,
-sprzegielko w alternatorze bylo wymienione na nowe,
- moze faktycznie pompka paliwa umiera!?
-obroty chyba w normie 880 a jesli dodam gazu na rowne 900 drgan juz nie ma a moze by tak zwiekszyc obroty tylko jak??
Ostatnio zmieniony wt maja 19, 2009 13:12 przez suchy1984, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt maja 19, 2009 13:14

suchy1984 pisze:-obroty chyba w normie 880 a jesli dodam gazu na rowne 900 drgan juz nie ma a moze by tak zwiekszyc obroty tylko jak??
Było , poszukaj


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

suchy1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn maja 18, 2009 17:52
Lokalizacja: zambrow

Post autor: suchy1984 » wt maja 19, 2009 13:25

mam vag can pro czy tym programem dam rade



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » wt maja 19, 2009 18:54

Zwiększ obroty vagiem na 903 i będzie OK


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 175 gości