Wita
Posiadam golfa 2 o oznaczeniu silnika PL, 1.8 16V rocznik "87
Mam problem , jak ustawiam kąt wyprzedzenia zapłonu to moge albo ustawic ze odpala od pierwszego, wówczas nie ma mocy , albo ustawic ze mam moc ale mam wtedy duzy problem z odpaleniem.
mam pytania :
1. Jak można sprawdzić sterownik silnika ( nie wiem czy jest możliwość bez podłączenia do kompa)
2 czy ktoś posiada schemat układu zapłonowego
3. czy ktoś posiada schemat samego sterownika o nr 811 906 264 F
problem zkątem wyprzedzenia zapłonu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem zkątem wyprzedzenia zapłonu
Ostatnio zmieniony ndz maja 17, 2009 15:28 przez Tomalaa, łącznie zmieniany 1 raz.
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
http://stud.wsi.edu.pl/~sihernap/menu412.html
KE Jetronic ( jeśli takowy masz w silniku PL ) nie ma złącza diagnostycznego. Ma 2 sterowniki - jeden zapłonu, a drugi wtrysku. Mogę ci wysłać na email żrzut schematu z programu auto-data. Sprawdzałeś podciśnieniowy wyprzedzacz zapłonu?
KE Jetronic ( jeśli takowy masz w silniku PL ) nie ma złącza diagnostycznego. Ma 2 sterowniki - jeden zapłonu, a drugi wtrysku. Mogę ci wysłać na email żrzut schematu z programu auto-data. Sprawdzałeś podciśnieniowy wyprzedzacz zapłonu?
- emsikemsik
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: pt sty 23, 2009 01:57
- Lokalizacja: Greifenberg (Gryfice)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 121 gości