VW Jetta A2 GLI16V by popielasty -> już 16V :) swap ABF
Moderator: G0 Karcio
- popielasty
- Gadatliwa bestia
- Posty: 950
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 16:11
- Lokalizacja: WWL
VW Jetta A2 GLI16V by popielasty -> już 16V :) swap ABF
MODEL: Jetta A2, 4D, 04.04.1991, przebieg 151k
SILNIK: 2.0 16V ABF
MOC: 150
MODY POD MASKA: ABF, seria + filtr K&N.
ZAWIESZENIE: gwint tył Weitec, gwint przód KW, poliuretany, belka tył GTI
UKLAD HAMULCOWY: 280mm G60, tył GTI na zaciskach z Golfa Mk4, nowe przewody sztywne / miękkie + ABS elektryczny
KOLA: BBS RS003, 9x16 [195/40/16] & 9.5x16 [195/40/16]
NADWOZIE: prawie seria, parę drobiazgów rodem z uesa (błotniki us + obrysy, obrysy w kierunkach, lampy tył us, blenda us, lotka us), parę z g60 (nakładki przód+tył), spryskiwacze reflektorów (dziękuje skandynawio!), emblematy GLI (cały pakiet)
WNETRZE: łamacz kolan z us, el. szyby, el. lustra, el. szyberdach, fisher cdbox, podgrzewane elektrycznie regulowane Recaro z Jetty GLI, czarna podsufitka, czarne słupki, czarny dywan, znaczek US WOB na popielniczce (w serii z tego co wyżej nie miałem nic, tylko wspomaganie, na tym koniec wypasów "fabrycznych")
AUDIO: coś tam brzęczy lokalny audiofil zmontował mi jakiś zestaw ;D
ZMIANY PRZEPROWADZONE: lista wyżej.
Wszystko rozpoczęło się w 2008 roku kiedy to zrobiłem prawko i chciałem Golfa Trójkę TeDeI. Jednak trafiło się stare ustrojstwo z dużą dupą i benzyniakiem pod maską, bez gazu..... Co za ironia......
Po jakimś czasie Johny nakierował mnie na poprawną ścieżkę tjuningu (zanim kupiłem RMy miałem jakieś 14 calowe alu shity z Lancii )
Potem wpadły graty USa, no i się ukierunkowałem
Potem wpadły RSy, pozamiatane BBS RS001, 4x100, 8.5J i 9J, 185/45/15 and 195/45/15.
Kolejne rzeźby USA.
Potem stołki z GLI - no cóż, docelowa wizja auta na dobre ustalona - GLI...
random
kolejne rzeźbixy USA - emblemy, blendy bla bla
wnętrze usa bla bla
Next random photos:
Potem Janek zepsuł mi Boże Ciało i kupiłem Toledo w Boże Ciało 2013....
SWAPY
2Y
ABS:
Pucing
3 dni po swapie CULTSTYLE WILCZE LASKI bicz! Potem na 10 dni nad morze - łącznie pyknęło ~1400 km na tym tripie - test powiódł się, swap zrobiony poprawnie++
2014
Wpadły Rsy w 16 calach -
260 km/h których nigdy nie osiągnę (V max 230 licznikowe)
Swapy hebli Przód: 280mm z G60, tarcza Mikoda. Tył standard GTI, tarcza Mikoda, zacisk Mk4. Do tego nowe przewody itp + ABS elektryczny.
Before:
Zbieractwo:
Coś już się dzieje
A tu zonk taki bo się okazało, że RSy które kupiłem w marcu 2014 to nie są 8.5 i 9 tylko 9 i 9.5 i się opony fajnie naciągnęły
U Janka na furze:
RSy na aucie:
Jakieś filmiki
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Wydech zrobiony w SLG:
[youtube][/youtube]
SILNIK: 2.0 16V ABF
MOC: 150
MODY POD MASKA: ABF, seria + filtr K&N.
ZAWIESZENIE: gwint tył Weitec, gwint przód KW, poliuretany, belka tył GTI
UKLAD HAMULCOWY: 280mm G60, tył GTI na zaciskach z Golfa Mk4, nowe przewody sztywne / miękkie + ABS elektryczny
KOLA: BBS RS003, 9x16 [195/40/16] & 9.5x16 [195/40/16]
NADWOZIE: prawie seria, parę drobiazgów rodem z uesa (błotniki us + obrysy, obrysy w kierunkach, lampy tył us, blenda us, lotka us), parę z g60 (nakładki przód+tył), spryskiwacze reflektorów (dziękuje skandynawio!), emblematy GLI (cały pakiet)
WNETRZE: łamacz kolan z us, el. szyby, el. lustra, el. szyberdach, fisher cdbox, podgrzewane elektrycznie regulowane Recaro z Jetty GLI, czarna podsufitka, czarne słupki, czarny dywan, znaczek US WOB na popielniczce (w serii z tego co wyżej nie miałem nic, tylko wspomaganie, na tym koniec wypasów "fabrycznych")
AUDIO: coś tam brzęczy lokalny audiofil zmontował mi jakiś zestaw ;D
ZMIANY PRZEPROWADZONE: lista wyżej.
Wszystko rozpoczęło się w 2008 roku kiedy to zrobiłem prawko i chciałem Golfa Trójkę TeDeI. Jednak trafiło się stare ustrojstwo z dużą dupą i benzyniakiem pod maską, bez gazu..... Co za ironia......
Po jakimś czasie Johny nakierował mnie na poprawną ścieżkę tjuningu (zanim kupiłem RMy miałem jakieś 14 calowe alu shity z Lancii )
Potem wpadły graty USa, no i się ukierunkowałem
Potem wpadły RSy, pozamiatane BBS RS001, 4x100, 8.5J i 9J, 185/45/15 and 195/45/15.
Kolejne rzeźby USA.
Potem stołki z GLI - no cóż, docelowa wizja auta na dobre ustalona - GLI...
random
kolejne rzeźbixy USA - emblemy, blendy bla bla
wnętrze usa bla bla
Next random photos:
Potem Janek zepsuł mi Boże Ciało i kupiłem Toledo w Boże Ciało 2013....
SWAPY
2Y
ABS:
Pucing
3 dni po swapie CULTSTYLE WILCZE LASKI bicz! Potem na 10 dni nad morze - łącznie pyknęło ~1400 km na tym tripie - test powiódł się, swap zrobiony poprawnie++
2014
Wpadły Rsy w 16 calach -
260 km/h których nigdy nie osiągnę (V max 230 licznikowe)
Swapy hebli Przód: 280mm z G60, tarcza Mikoda. Tył standard GTI, tarcza Mikoda, zacisk Mk4. Do tego nowe przewody itp + ABS elektryczny.
Before:
Zbieractwo:
Coś już się dzieje
A tu zonk taki bo się okazało, że RSy które kupiłem w marcu 2014 to nie są 8.5 i 9 tylko 9 i 9.5 i się opony fajnie naciągnęły
U Janka na furze:
RSy na aucie:
Jakieś filmiki
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Wydech zrobiony w SLG:
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony sob kwie 26, 2014 12:42 przez popielasty, łącznie zmieniany 31 razy.
- fasola mk2
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2626
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 16:01
- Lokalizacja: Strzegom/Kostrza
- Kontakt:
Jetta super sama w sobie fajna Ale ta to niezły okaz bardzo zadbany i fajny do modów Widzę że zacząłeś powoli modzić Myślę że z czasem i $$$ zrobisz z niej niezłą niunię Pzdr "FASOLA"
Jedyny słuszny samochód=vw, jedyny słuszny vw=golf, jedyny słuszny golf = MK2---->
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194354&postdays=0&postorder=asc&start=0
[img]http://images44.fotosik.pl/129/d1f935dcf5e28fd0.gif[/img]
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194354&postdays=0&postorder=asc&start=0
[img]http://images44.fotosik.pl/129/d1f935dcf5e28fd0.gif[/img]
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: sob sty 17, 2009 22:12
- Lokalizacja: Gorlice
- Kontakt:
- popielasty
- Gadatliwa bestia
- Posty: 950
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 16:11
- Lokalizacja: WWL
prawdziwe cudo....dorwac takie auto w takim stanie...szczere gratulacje!plany jak najbardziej dobre powodzenia w ich realizacji i z niecierpliwością czekamy na foty
czerwone jest szybsze...! mój BYŁY karaVWanik:) viewtopic.php?p=2452282#2452282
kolejny karawan...viewtopic.php?f=91&t=442626
kolejny karawan...viewtopic.php?f=91&t=442626
- Gruby_malbork
- Forum Master
- Posty: 1156
- Rejestracja: śr lut 14, 2007 23:23
- Lokalizacja: Malbork
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 93 gości