Wgniecony próg
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- W_I_T_E_K
- ...
- Posty: 461
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 22:02
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
Wgniecony próg
Witam.
Dzisiaj podczas wymiany tylnego amora auto niefortunnie zsunęło mi się z lewarka i wgiął mi się próg. Myślałem że szału dostane.
Co z tym zrobić ? Jak to wyciągnąć?
Bo spać nie będę mógł.
Dzisiaj podczas wymiany tylnego amora auto niefortunnie zsunęło mi się z lewarka i wgiął mi się próg. Myślałem że szału dostane.
Co z tym zrobić ? Jak to wyciągnąć?
Bo spać nie będę mógł.
Ostatnio zmieniony sob maja 09, 2009 13:45 przez W_I_T_E_K, łącznie zmieniany 1 raz.
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
kiss, a co ci zrobili w tym zakładzie z tym progiem? Szpachla?
W_I_T_E_K, ja bym na twoim miejscu to zostawił, bo jakby mi mieli to lakierowac i naruszac powłoke antykorozyjną a tym bardziej szpachlowac to ja już wolałbym lepiej z lekko zagniecionym jezdzic. Dbaj tylko zeby ci rdza nie wyskoczyła za kilka lat i bedzie dobrze, no chyba że tak bardzo cie boli optycznie ten widok
W_I_T_E_K, ja bym na twoim miejscu to zostawił, bo jakby mi mieli to lakierowac i naruszac powłoke antykorozyjną a tym bardziej szpachlowac to ja już wolałbym lepiej z lekko zagniecionym jezdzic. Dbaj tylko zeby ci rdza nie wyskoczyła za kilka lat i bedzie dobrze, no chyba że tak bardzo cie boli optycznie ten widok
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Tak chyba będzie najlepiej. Tylko załuż coś na tą breszkę żebyś progu nie pokaleczył. Później bym go czymś antykorozyjnym zapaćkał, bo jak już blacha jest gięta to wiadomo...
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
- jakubek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 780
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Sorki ze odgrzebuje temat ale u mnie sprawa ma sie podobnie tylko jest gorzej. Tak samo jak koledze zsnunął mi sie samochod z lewarka i nie dosc ze jest wgniecienie jak wyzej to i w tym miejscu prog jest przeciety ;/ co z tym teraz zrobic ??? Prosze o jakas rade bo strasznie mnie to kuje w oczy ;/ ;/
kolego jeśli ci dodatkowe progi nie przeszkadzają a jeszcze bardziej podobają to pomysł super , od razu dodam ze robiłem w swoim mk3 progi i wiem z czym to się je , ja też mam na nim wgniecenie 20 cm na 1 cm i doszedłem do wniosku ze nie warto tego ruszać bo lepiej założyć dodatkowe progi ale i tego nie zrobiłem bo wgniot od dołu progu i na oko z 5 m nie widać
miałem na prawym progu nalepkę czarną z smoły czy bitumu pod nią rdza i dziura wyciołem to i wspawałem nową blachę na to odrdzewiacze uszczelniacze spawów i masa preparatów , dodatkowo od prostowałem ranty progów idealnie wyklepałem oczywiście zabezpieczone i wsio polakierowane ja chciałem wyplenić korozje choć jej nie było wiele , od środka natrysnołem dokładnie preparatem do profili zamkniętych dyszą na wężyku specjalną , środków poszła masa za 150 zł wiec zastanów się czy tniesz i spawasz i lakierujesz czy kupisz hameraid za 20 zł i aceton i pomalujesz to z pędzelka kilka razy dokładnie i dasz progi , bo zapomnij ze broszką to wygnieciesz od środka bez zerwania lakieru w progu i na krawędzi otworu rewizyjnego , a jak myślisz ze lakiernik to zrobi delikatnie lepiej niż ty to chyba nie znasz polskiego blacharza >>>> młot i p[przecinak i próg zaraz cały , a korozja za 3 miesiącach od środka będzie tak wyżerała ze szok
miałem na prawym progu nalepkę czarną z smoły czy bitumu pod nią rdza i dziura wyciołem to i wspawałem nową blachę na to odrdzewiacze uszczelniacze spawów i masa preparatów , dodatkowo od prostowałem ranty progów idealnie wyklepałem oczywiście zabezpieczone i wsio polakierowane ja chciałem wyplenić korozje choć jej nie było wiele , od środka natrysnołem dokładnie preparatem do profili zamkniętych dyszą na wężyku specjalną , środków poszła masa za 150 zł wiec zastanów się czy tniesz i spawasz i lakierujesz czy kupisz hameraid za 20 zł i aceton i pomalujesz to z pędzelka kilka razy dokładnie i dasz progi , bo zapomnij ze broszką to wygnieciesz od środka bez zerwania lakieru w progu i na krawędzi otworu rewizyjnego , a jak myślisz ze lakiernik to zrobi delikatnie lepiej niż ty to chyba nie znasz polskiego blacharza >>>> młot i p[przecinak i próg zaraz cały , a korozja za 3 miesiącach od środka będzie tak wyżerała ze szok
Ostatnio zmieniony pn sie 10, 2009 17:15 przez dziabi3, łącznie zmieniany 2 razy.
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 55 gości