[MK3 TD] Jak naciągnąć ten cholerny pasek alternatora
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
[MK3 TD] Jak naciągnąć ten cholerny pasek alternatora
Jak w temacie. Bo ciągle z rana na niskich obrotach mi piszczy. A mechanicy sobie coś nie radzą (pewnie kiepscy) więc może sam bym to zrobił. Podpowiedzcie....
Ostatnio zmieniony sob paź 07, 2006 22:08 przez Michnik, łącznie zmieniany 1 raz.
ano jest
odkręć górną srubę po lewej stronie alternatora znaczy sie popuść aby powstał luz
następnie popuść srubę dolną, również znajduje się po lewej stronie
po tym jak popuścisz ją automatycznie napinacz naciągnie pasek (jest pod alternatorem sprężyna, która odpycha altennator automatycznie tworząc odpowiedni naciąg paska)
teraz wystarczy już tylko dokręcić śruby altenatora
pomoże
ewentualnie możesz mieć stary pasek i należeałoby go wymienić
odkręć górną srubę po lewej stronie alternatora znaczy sie popuść aby powstał luz
następnie popuść srubę dolną, również znajduje się po lewej stronie
po tym jak popuścisz ją automatycznie napinacz naciągnie pasek (jest pod alternatorem sprężyna, która odpycha altennator automatycznie tworząc odpowiedni naciąg paska)
teraz wystarczy już tylko dokręcić śruby altenatora
pomoże
ewentualnie możesz mieć stary pasek i należeałoby go wymienić
A jakiej marki masz pasek wielorolkowy??? ja miałem nowy Gates i piszczał robiłem wiele i dalej, pojechałem do znajomego powiedział ze rozrzadu Gates ale wielolorkowy to Contintech zmieniłem i co............. i jak ręką odjął nie wiem czemu ale u ojca w 1.9D 1Y było to samo pomogła zmiana marki paska, ale czy Ci to pomoże to nie wiem mi pomogło
- tomekzabrze
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
- Lokalizacja: zabrze
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 170 gości