zapłon

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

nielegalny23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn gru 03, 2007 01:05
Lokalizacja: łódz
Kontakt:

zapłon

Post autor: nielegalny23 » wt maja 05, 2009 20:27

hej ... słuchajcie jakie wyprzedzenie zaplonu powinno byc na biegu jalowym w 1.8 ABS??



B_U_A
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw wrz 18, 2008 00:26
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: B_U_A » wt maja 05, 2009 20:28

Powinno by 6 stopni.


NiEdIeLnA PrAcA W SyF SiE ObRaCa

nielegalny23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn gru 03, 2007 01:05
Lokalizacja: łódz
Kontakt:

Post autor: nielegalny23 » wt maja 05, 2009 20:29

6 stopni??
to jakim cudem na Vag-u na biegu jalowym mam 26 ....



B_U_A
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw wrz 18, 2008 00:26
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: B_U_A » wt maja 05, 2009 20:46

Mi sie wydaje ze kat powinien byc taki sam jak w adz, na vagu w 002 w 4 kolumnie u mnie pokazuje 6 stopni i tak inne ustawiam tez.


NiEdIeLnA PrAcA W SyF SiE ObRaCa

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » wt maja 05, 2009 20:47

Zablokuj sterownik silnika i sprawdź zapłon lampą stroboskopową (znacznik na kole zamachowym).


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

nielegalny23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn gru 03, 2007 01:05
Lokalizacja: łódz
Kontakt:

Post autor: nielegalny23 » wt maja 05, 2009 20:56

ale ja mam takiego Vag-a 4.9 i u mnie to jest w obd1 zlacze i jak wejde w silnik i pozniej w bloki danych to tylko moge od 1 do 5 bloku otworzyc:( taka jak by wersja demo:( i w 3 bloku na 4 pozycji mam cos takiego jak kat wyp. zaplonu i na wolnych obrotach mam miedze 24.5 a 26 stopni:(
Ostatnio zmieniony wt maja 05, 2009 20:59 przez nielegalny23, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
upel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: śr cze 06, 2007 22:17
Lokalizacja: okolice Warszawy
Kontakt:

Post autor: upel » wt cze 02, 2009 10:36

A ja mam może głupie pytanie, ale czy po wymianie kabli, kopułki i palca trzeba ustawiać jakoś zapłon, czy po prostu wymienić i jeździć... :crazy: ????


...::: Znalazłeś rozwiązanie problemu? Napisz, a na pewno komuś pomożesz :):::...

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » wt cze 02, 2009 11:03

zmienić i jeżdzić :bigok:


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
upel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: śr cze 06, 2007 22:17
Lokalizacja: okolice Warszawy
Kontakt:

Post autor: upel » wt cze 02, 2009 11:30

hehe no ok :bigok:

A może ktoś wie, jaki jest aparat zapłonowy u mnie w aucie (w profilu jest opis), bo był montowany i Magnetti Marelli i BOSCH podobno i nie wiem pod co mam kupić kopułkę i palec, bo są różne....

I jeszcze pytanie, czy istotna jest jakoś bardzo marka kopułki i palca, bo do Magnetti Marelli niema podobno np. Beru tylko jakies zamienniki....


...::: Znalazłeś rozwiązanie problemu? Napisz, a na pewno komuś pomożesz :):::...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 266 gości