WITAM POSZUKUJĘ INFO NA TEMAT KOMPUTERA STEROWANIA SILNIKA W PASKU 2.0L 115KM 91 ROCZNIK. OBJAW MA TAKI ZE JECHALEM I ZGASŁ MI SPRAWDZILEM CEWKE UKLAD HALLA ITP I WSZYTKO JEST OKI A NIE MAM ISKRY NA CEWCE. A Z TEGO CO WIEM TO POWINNO DAWAC Z KOMPA INPULS NA WZMACNIACZ CEWKI . CZY MIAŁ MOZE KTOS TAKI PRZYPADEK , JEZELI TAK CZY MOZNA TO NAPRAWIĆ W SZYBKI SPODÓB ITP
PROSZE O SZYBKĄ ODPOWIEDŹ
HELP !!! PILNE SIADŁ MI CHYBA KOMPUTER STEROWANIA SILNIKA !!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
może masz jakąś blokadę i ci się uwaliła.
Jak chcesz się bawić w sprawdzanie kompa miernikiem, to wstępna taka diagnoza jest opisana w książce "Volkswagen Golf i Vento na str 58. Myślę że też masz digifanta i sterownik będzie podobny
Jak chcesz się bawić w sprawdzanie kompa miernikiem, to wstępna taka diagnoza jest opisana w książce "Volkswagen Golf i Vento na str 58. Myślę że też masz digifanta i sterownik będzie podobny
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 120 gości