jak se z tym poradzic?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zico1981

jak se z tym poradzic?

Post autor: zico1981 » ndz paź 02, 2005 10:03

Witam pytanko dotyczy kata i lambdy. Szukalem na folrum ale nie znalazlem to co mnie dotyczy, a wiec mam silnik 1,8PF i mam sonde w katalizatorze, chce sie pozbyc kata bo strasznie hałasuje ( metaliczne dziweki jak silnik pracuje), i teraz tak, jak to zrobic calkiem kata nie moge usunac bo mam w nim sonde, czy mozna tzw wybebeszyc kata i czy to nie wplynie na prace sondy?



Awatar użytkownika
Siara
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 22:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Siara » ndz paź 02, 2005 23:38

Wydaje mi sie ze nie wpłynie to na prace sondy,



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: jak se z tym poradzic?

Post autor: Borys » pn paź 03, 2005 00:04

zico1981 pisze:Witam pytanko dotyczy kata i lambdy. Szukalem na folrum ale nie znalazlem to co mnie dotyczy, a wiec mam silnik 1,8PF i mam sonde w katalizatorze, chce sie pozbyc kata bo strasznie hałasuje ( metaliczne dziweki jak silnik pracuje), i teraz tak, jak to zrobic calkiem kata nie moge usunac bo mam w nim sonde, czy mozna tzw wybebeszyc kata i czy to nie wplynie na prace sondy?

Wytnij katalizator i w jego miejsce wspawaj kawał prostej rury, w rurę wspawaj nakrętkę w która wkręcisz sondę lambda.
mam tak u siebie i wszysto gra
Obrazek


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pn paź 03, 2005 21:46

fajnie by bylo jakby zdjecia byly troche mniesze



zico1981

Post autor: zico1981 » pn paź 03, 2005 22:51

a co z przegladem mam za miesiac, poczekac czy moge to zrobic teraz jak wywale kata to mi nie przejdzie przegladu:(.

[ Dodano: Pon Paź 03, 2005 23:03 ]
i jeszcze jedno czy zamiast tej rury moge wspawac kat-strumienica z allegro po jakies 70dych sa, nie wiem czy to cos wogole warte jest, czy lepiej rure wspawac ?



WODA
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 173
Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

Post autor: WODA » pn paź 03, 2005 23:47

ja mam kat-strumienice.i to jest wg mnie dobre wyjscie.przeglady przechodzi bez problemu przynajmiej.autko chodzi troszke glośniej:)polecam


Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT

Awatar użytkownika
ModyMentos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn paź 03, 2005 22:44
Lokalizacja: Okolice Gliwic

Post autor: ModyMentos » wt paź 04, 2005 00:18

Jak Kata wypatroszysz to poczujesz lepszego buta i spalanie będziesz mieć mniejsze... a co do tego z sondą to nie wiem ale nie wydaje mi sie żeby ci to narobiło problemów... Jest ryzyko ale jest też warto... Sam zdecyduj

[ Dodano: Wto Paź 04, 2005 00:22 ]
A i te metaliczne odgłosy to zapewne będzie stopiony środek kata... Wyciągnij kata i postaraj sie to wyciągnąć... tym samym zlikwidujesz hałas... Wiem bo miałem to samo... A o przegląd sie nie martw w polsce nie musisz mieć kata... Na niego patrzą tylko w Niemczech na ubezpieczalni... Mam nadzieje że to ci pomoże...


Nie opuszczaj rąk w walce, życie trudnym przeciwnikiem...

zico1981

Post autor: zico1981 » wt paź 04, 2005 15:44

no co do spalania to super jak spadnie bo teraz przy spokojnej jezdzie (zmiana biegu na 3tys obr.) pali 11 litrow w miescie benzyny.
Czyli zrobic tak-- wyciac kata wypatroszyc go w wspawac spowrotem. Wywalic wszystko co sie da ze srodka?czy cos zostawic?.
W sumie to dobre rozwiazanie bo nie bede musial kombinowac z sonda(mam ja w kacie).



Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » wt paź 04, 2005 15:56

Po ilu kilometrach kat sie zapycha tak konkretnie? :chytry:



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt paź 04, 2005 18:28

roznie mowia jedni ze po 100 000 inni ze 150 000 jeszcze inni ze po 10 latach

a mam takie pytanie do Borysa

czy zamiast kata mozna by wstawic elastyczny łącznik ? mam wrazenie ze od wydechu mam lekkie drgania a juz go rozbieralem i skladalem od nowa



Awatar użytkownika
ModyMentos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn paź 03, 2005 22:44
Lokalizacja: Okolice Gliwic

Post autor: ModyMentos » czw paź 13, 2005 23:18

zico1981 pisze:no co do spalania to super jak spadnie bo teraz przy spokojnej jezdzie (zmiana biegu na 3tys obr.) pali 11 litrow w miescie benzyny.
Czyli zrobic tak-- wyciac kata wypatroszyc go w wspawac spowrotem. Wywalic wszystko co sie da ze srodka?czy cos zostawic?.
W sumie to dobre rozwiazanie bo nie bede musial kombinowac z sonda(mam ja w kacie).
Śmiało możesz wziąść kawałek pręta i przez niego przewalić poprostu postaraj sie żeby był pusty i obudowe wstaw spowrotem... i to by było na tyle... a co do tego kiedy on sie zapycha to jest różnie zależy kto co lał i jaką miał noge na gazie... ale w polsce po co komu ten kat... :chytry:


Nie opuszczaj rąk w walce, życie trudnym przeciwnikiem...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości