MK2 nie zapali.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK2 nie zapali.
Witam.
Mam problem z Golfem 2, silnik 1.3 benzyna+Gaz. Problem w tym że nie mogę go odpalić ani na gazie ani na benzynie. Iskra jest bo jak przełączę na benzynę i wleję troszkę ekstrakcyjnej do gaźnika to kilka sekund działa, jak wypali to co wlałem to gaśnie. Na gazie w ogóle nie łapie.
Co może być problemem?
Dodam że to już 3 taki przypadek w ciągu 2 tygodni. W poprzednich przypadkach auto odpaliło po kilu dniach stania w garażu.
Mam problem z Golfem 2, silnik 1.3 benzyna+Gaz. Problem w tym że nie mogę go odpalić ani na gazie ani na benzynie. Iskra jest bo jak przełączę na benzynę i wleję troszkę ekstrakcyjnej do gaźnika to kilka sekund działa, jak wypali to co wlałem to gaśnie. Na gazie w ogóle nie łapie.
Co może być problemem?
Dodam że to już 3 taki przypadek w ciągu 2 tygodni. W poprzednich przypadkach auto odpaliło po kilu dniach stania w garażu.
Coś ruszyło. Podałem 12V z aku na + elektrozaworu na filtrze i autko już pali na gazie. Problem jest z benzyną bo dalej nic.
Ale problem rozwiązany chyba chwilowo bo już mi odpalał po kilku dniach sam z siebie.
Przyczyny wg mnie:
a) "zatrzaskuje" się elektrozawór
b) za małe napięcie na elektrozaworze (przy rozruchu mierzyłem 6 V), tutaj ma być 12V, i co z tym począć?
Ale problem rozwiązany chyba chwilowo bo już mi odpalał po kilku dniach sam z siebie.
Przyczyny wg mnie:
a) "zatrzaskuje" się elektrozawór
b) za małe napięcie na elektrozaworze (przy rozruchu mierzyłem 6 V), tutaj ma być 12V, i co z tym począć?
- Bbrutus (Burex)
- Ma gadane
- Posty: 239
- Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
- Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
- Kontakt:
- Bbrutus (Burex)
- Ma gadane
- Posty: 239
- Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
- Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
- Kontakt:
Ja na gazie auta nie zapale, także jak nie daj Boże siądzie mi pompka paliwa to sobie mogę ale pochodzić:
Różne teorie słyszałem na temat Benzyny+:PG, ze najlepiej jak masz pół baku paliwa,
bo podczas przełączania na gaz, pompka idzie w gore i chodzi na sucho, znów ze jak przełączysz na gaz to pompka nie idzie w gore tez chodzi ale wtryski maja blokadę i paliwo wraca do baku, czyli ma obieg, i teraz komu wierzyć??
Pozdro
Różne teorie słyszałem na temat Benzyny+:PG, ze najlepiej jak masz pół baku paliwa,
bo podczas przełączania na gaz, pompka idzie w gore i chodzi na sucho, znów ze jak przełączysz na gaz to pompka nie idzie w gore tez chodzi ale wtryski maja blokadę i paliwo wraca do baku, czyli ma obieg, i teraz komu wierzyć??
Pozdro
>>>>Wolę pchać swojego Volkswagena niż jeździć Oplem<<<<
U mnie w baku susza raczej także pewnie po pompce (znowu )
A co do elektrozaworów to podczas rozruchu ma być podawane 12V, czy wystarczy mniej (ile?), bo już pisałem że u mnie to tak 6V-8V.
A co do elektrozaworów to podczas rozruchu ma być podawane 12V, czy wystarczy mniej (ile?), bo już pisałem że u mnie to tak 6V-8V.
Ostatnio zmieniony sob maja 02, 2009 21:16 przez Lahotron, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 631
- Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
- Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice
Jak to 6-8??? To ty może akumulator podładujLahotron pisze:U mnie w baku susza raczej także pewnie po pompce (znowu )
A co do elektrozaworów to podczas rozruchu ma być podawane 12V, czy wystarczy mniej (ile?), bo już pisałem że u mnie to tak 6V-8V.
a tak na powaznie to trzeba sprawdzić gdzie traci napięcie.
Ostatnio zmieniony sob maja 02, 2009 21:22 przez CQ, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 105 gości