JETTA 1 .8 RP...gdzie jest łącznik elastyczny?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

JETTA 1 .8 RP...gdzie jest łącznik elastyczny?

Post autor: Jacenty85 » śr kwie 29, 2009 21:52

Witajcie! Od kiedy kupiłem to cudo lekko wibruje mi na wolnych obrotach. Nawet dodanie gazu powoduje, że wibracje nie ustają. Silnik jest w stanie idealnym, poduchy całe.Auto jest od pierwszego właściciela i 140 tyś kilometrów przebiegu. Zapłon i wszystkie regulacje są ok. Dzisiaj jednak oglądając podwozie przyjrzałem się wydechowi. Wygląda na oryginalny ale nie znalazłem w nim łącznika elastycznego tzw plecionki. Zanim oddam go w ręce tłumikarza, chciałbym zapytać się was czy łącznik elastyczny musi się znajdować w tym modelu? Cały układ wygląda na oryginalny a plecionki nie ma. Moim zdaniem może potęgować to zjawisko wibracji przenoszonych na nadwozie. Dziękuję za pomoc.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr kwie 29, 2009 21:55

W MK2 i Jetta nie ma tych plecionek.Jest za to taki łącznik kulowy zaraz za silnikiem.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr kwie 29, 2009 21:59

http://www.catalogue.bosal.com/pages/ex ... r=09013950

wygląda na to że nie ma.

[ Dodano: Sro Kwi 29, 2009 22:01 ]
Michaś_1977 pisze:W MK2 i Jetta nie ma tych plecionek
Łączniki elastyczne są i to właśnie w 1,8L , ale przy tym silniku nie ma.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr kwie 29, 2009 22:15

zodiak pisze:Łączniki elastyczne są i to właśnie w 1,8L , ale przy tym silniku nie ma.
No,ale rysunek który zamieściłeś właśnie przedstawia fragment łącznika elastycznego.
Jest on z lewej strony na samym początku.
Są to tak jakby dwie ule połączone dwoma cybantami w kształcie litery C,a między nimi pleciona bodajże z drutu uszczelka



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » śr kwie 29, 2009 22:15

dzięki panowie! rozwialiście moje wątpliwości!



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr kwie 29, 2009 22:19

Jacenty85 pisze:Moim zdaniem może potęgować to zjawisko wibracji przenoszonych na nadwozie.
Na nadwozie nie przeniosłoby drgań,ponieważ cały układ wydechowy wisi na gumowych wieszakach.No,ale gdyby był na sztywno z silnikiem,to długo by taki układ nie wytrzymał :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 505 gości