[VENTO TDI] Zawór początku kąta wtrysku N108
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[VENTO TDI] Zawór początku kąta wtrysku N108
Jak w temacie ,proszę o wyjaśnienie cóż to za zawór i jak to naprawić.Taki wyświetlił błąd po podpięciu VAG-a .Jazda objawia się chwilowymi odcinkami i robi się muł,brak reakcji na gaz.Podejrzewałem notlauf,ale zaworek n75 i przepływka ok , za to wyświetliło taki błąd.Silnik to 1.9 AHU zrobiony na 130KM.Proszę o informację jak to usunąć.
1.9 TDI AHU++ by TUNE-UP
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 467
- Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
miałem podobny problem z zaworkiem N108.W moim przypadku okazało się,że przewody wychodzące z zaworka przetarły się w kontakcie z nagrzanym i wibrującym napinaczem-powodowało to czasami brak reakcji na gaz,zamulenie (masakra )itd. Na początku myślałem,że to turbina,ale...kawałek szkota i problem rozwiązany
VAG-a miałem podpiętego u Rob555 więc nie jestem w stanie nic wkleić,ale po podpięciu wyskoczył właśnie taki błąd ,nie zwróciłem uwagi jakie miał cyferki ,odczytałem tylko co to za błąd.Wczasie jazdy jak na złość nic się nie działo,nawet przy pałowaniu,ale jak już wracałem od Roba lajtowo,to problem powrócił i tak jest i dzisiaj.Rob powiedział że mam wymienić filtr paliwa(dziś zakupiłem,w sobotę wymienię), lecz jestem trochę sceptycznie do tego nastawiony,filtr wymieniam zawsze przed zimą więc nie jest stary,robię ok 10tyś rocznie ,nigdy takiego czegoś nie miałem,więc wątpię czy wymiana filtra pomoże.Dlatego proszę Was o opinię , co mogę jeszcze sprawdzić, na co zwrócić uwagę ,ktoś może miał też taką przypadłość i jak się z tym uporał.Jak mówią,co dwie głowy to nie jedna.Dzięki z góry za wszystkie podpowiedzi .Najgorsze jest to,że strach takim autem wyprzedzać,nie wiadomo kiedy się zatniehomsky pisze:slaw71, dokładnie skopiuj z vaga ten błąd wraz z pełnym opisem, do tego zrób log 004 statycznie , dynamicznie , oraz 000 Basic Settings
1.9 TDI AHU++ by TUNE-UP
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Bez odczytow jak pisal homsky, to nie wiele mozna powiedziec.
Problem moze byc natury mechanicznej (wadliwy czujnik, poluzowanie sie jakims cudem pompy, itp.) albo elektrycznej (np. zgnity kabel, poluzowana wtyczka)
Problem moze byc natury mechanicznej (wadliwy czujnik, poluzowanie sie jakims cudem pompy, itp.) albo elektrycznej (np. zgnity kabel, poluzowana wtyczka)
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
dziękuję kolego,Twoja opinia okazała się trafna,punkcik poleciał Ubabrałem się dzisiaj z tym jak małe dziecko,żeby dojść do tego przetartego kabelka,musiałem zdemontować napinacz,a i tak mialem problem z połączeniem tego ,bo się uwaliło dwa centymetry od zaworu i dojście jest naprawde kiepskie.Ale zrobiłem i autko jest znowu zdrowe .Pozdro i dzęki za wszystkie podpowiedzi Temat można zamknąć.darkjustice pisze:miałem podobny problem z zaworkiem N108.W moim przypadku okazało się,że przewody wychodzące z zaworka przetarły się w kontakcie z nagrzanym i wibrującym napinaczem-powodowało to czasami brak reakcji na gaz,zamulenie (masakra )itd. Na początku myślałem,że to turbina,ale...kawałek szkota i problem rozwiązany
Ostatnio zmieniony sob maja 02, 2009 20:37 przez slaw71, łącznie zmieniany 1 raz.
1.9 TDI AHU++ by TUNE-UP
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
taka rada na przyszlosc zeby przy nieorginalnym napinaczu podpiac przewod tak aby nie ocieral o napinacz bo tylko nieorginalny pracuje w tym miejscu (poza tym jest dluzszy)
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 157 gości