Oto moja skrzynia typu 020 oznaczenie DGH:


Na początek oczywiście trzba zlać olej i oczyszcić kołnierze wewnątrz oraz wydłubać korek/zaślepkę.

Teraz widać że przed zdjęciem kołnierza powstrzymuje nas pierścień/seger. Należy wyjąć go i wtedy kołnierz można odczepić od skrzyni. Nie polecam metody młota i przecinaka. Ja wykonałem sobie VAG-tool'a


W wałek skrzyni wkręcamy jakąs krótką śubę M10 i napieramy na nią ściągaczem



Vag-tool robi robotę i kołnierz po chwili kręcenia mamy w ręce.



Teraz można wydłubać uszczelniacz i założyć nowy. Pamiętać należy żeby do środka nie dostał się piach ani inny syf. Simmering najlepiej wbijać gumowym młotkiem a nie poprzez tubę bo tuba może go przeciąć/zniszczyć.


Kołnierz czyścimy i zakładamy spowrotem na wieloklin wałka. Dobijamy go poprzez deskę i zapinamy nowy seger.

Zaklepujemy zewnętrzną zaślepkę i gotowe!


Czynność powtarzamy z drugiej strony i możemy uznać zadanie za wykonane. Potem tylko zalać olej i obserwować czy nic nie cieknie.