Padło turbo...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Padło turbo...
Witam. Mam problem otóż jechałem na pełnym gazie i raptem samochód osłabł i kłęba dymu. Zgasiłem go i jak po chwili odpalilem to zaczal sie sam na obroty wkrecac i dymic okropnie, wyłączenie zaplonu nic nie dalo ale wylaczylem go pstryczkiem przy nadkolu co odcina paliwo bodajze.
Że turbo sie wysrało to jestem prawie pewien, ale czemu na te obroty zaczał sie wkrecac??
Że turbo sie wysrało to jestem prawie pewien, ale czemu na te obroty zaczał sie wkrecac??
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Bo zaczal spalac olej Ciesz sie, ze dalo sie go w miare normalnie zgasic bo ludzie, ktorym pada turbo i nie moga zgasic normalnie samochodu za pomoca kluczyka zazwyczaj panikuja
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
No na szczescie byl ten guzik bo kluczyk juz w reku trzymalem a on dalej chodzil. Czyli jak go zgasilem mial niskie w miare obroty to poza turbo nic nie powinno pasc??
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
jesli sam nie zgasł i zdazyłes go zdusic zanim wszedł na czerwone pole to bedzie ok. Pozostaje turbinka do regeneracji i czyszczenie dolotu-intreculera z oleju.Gacekk pisze:No na szczescie byl ten guzik bo kluczyk juz w reku trzymalem a on dalej chodzil. Czyli jak go zgasilem mial niskie w miare obroty to poza turbo nic nie powinno pasc??
to Poprawiles mi humor bo nawet 3tys nie zdazyl zalapac.
Jak można namierzyć Karambola powie ktoś??
Jak można namierzyć Karambola powie ktoś??
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
A takie pytania na przyszłość ... mam nadzieję że nigdy w takiej sytuacji nie będę Co robić jeśli nie zgaśnie po wyłączeniu zapłonu? Jak go zdusić? Strzał ze sprzęgła ?
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1971948#1971948][size=134][color=grey][b]AFNik by Gr@rM! [/b][/color][/size][/url]
[img]http://img91.imageshack.us/img91/1672/podpissr.jpg[/img]
[img]http://img91.imageshack.us/img91/1672/podpissr.jpg[/img]
Jaki turbo wziąc z oferty karambola, najlepiej zeby weszlo bez przerobek?
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Gacekk, do 1Z? Kazde trzeba przerabiac bo sa VNT a nie na WG. Chyba, ze to AWX w podpisie oznacza, ze miales tam kolektor wydechowy z turbina AWXa a nie kolektor ssacy
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
Tak to było turbo AWX razem z kolektorem AWX, temato raczej ogarniety bo jutro ma przyjechać do mnie hybryda AWX/ARL.
Wypłukałem IC i przewody od niego.
Czy powinienem coś jeszcze czyscić??
Wypłukałem IC i przewody od niego.
Czy powinienem coś jeszcze czyscić??
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
w Mk4 nie trzeba takiego przycisku odcięcia paliwa bo i tak by nie pomogło, w Mk4 jest w TDI klapa gasząca, która przy wyłączaniu silnika odcina dopływ powietrza doładowanego i tym samym oleju z turbiny do kolektora ssącego - więc wystarczy tylko przekręcić kluczyk w pozycję gaszenia silnika,trefil pisze:a czy w MKIV jest taki przycisk do odcięcia paliwa?
Gacek miał szczęście :
odcięcie dopływu paliwa w tym przypadku nie załatwia sprawy.Gacek pisze:No na szczescie byl ten guzik bo kluczyk juz w reku trzymalem a on dalej chodzil. Czyli jak go zgasilem mial niskie w miare obroty to poza turbo nic nie powinno pasc??
to w takim razie od czego jest ten guzik, który momentalnie zdusił silnik??
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 169 gości