Prośba o sprawdzenie wg. ETKA

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

LordOmen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: sob cze 16, 2007 08:52
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Prośba o sprawdzenie wg. ETKA

Post autor: LordOmen » śr kwie 15, 2009 13:36

Proszę o sprawdzenie w ETKA katalizatora o nr E16 007 11 96 I CH 1J0 178 AA CH.
Jest w nim wkręcona sonda 4-przewodowa o nr LP18 42/96 Bosch 12V 0258 003 848/849 06A 906 265 A. Potrzebuję wiedzieć z czego jest ten katalizator gdyż planuję wymienić swój w ABU a ten wygląda podobnie (jesli nie identyczny) i nawet sonda jest podobna.Katalizator jest wyraźnie czysty w środku i nowszy od tego jaki mam w aucie dlatego myślę że warto się w to bawić. Proszę o opinię czy można zamienić te katalizatory i sondy. Z góry dziękuję za fachową pomoc. Adam



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » śr kwie 15, 2009 17:36

Nie ma takich numerów wogóle.

191131701DX ABU/ABD
Ostatnio zmieniony śr kwie 15, 2009 17:40 przez Jacek75, łącznie zmieniany 1 raz.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » śr kwie 15, 2009 18:52

Potwierdzam, że coś jest nie tak z numerami tej sondy. Z tego co się orientuje to do ABD i ABU produkowanych do 09.1994 numer sondy Bosch powinien być 0 258 003 265/266, po tej dacie 0 258 003 542 (różnica we wtyczce). Takiego numeru jak podany nie jestem w stanie zidentyfikować.


JaroW

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr kwie 15, 2009 20:01

Nie wiem czy mam lepszą etkę ale zna numer tej sondy, tyle że obecnie zamiast A ma literke P na końcu Jest z nowszych vw, MkIV, Bora Lupo, wiele silników, odejrzewam że podejdzie ale pewność będzie jak założysz
http://allegro.pl/item588571713_sonda_l ... obacz.html


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

LordOmen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: sob cze 16, 2007 08:52
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: LordOmen » śr kwie 15, 2009 21:28

Paweł Marek pisze:Nie wiem czy mam lepszą etkę ale zna numer tej sondy, tyle że obecnie zamiast A ma literke P na końcu Jest z nowszych vw, MkIV, Bora Lupo, wiele silników, odejrzewam że podejdzie ale pewność będzie jak założysz
http://allegro.pl/item588571713_sonda_l ... obacz.html
I o to mi chodziło. Prosiłem o sprawdzenie dlatego że katalizator i sonda są bardzo świeże i podejżewałem że mogą pochodzić np. od Audi A3 lub MK4. W numerach które podałem doszukałem się 11 96 co może sugerować listopad lub 11 tydzień 1996 roku (początek produkcji A3 np.). Kolejna wskazówka to 1J0 co jest na 100% początkiem oznaczenia VW (może MK4 właśnie-nie wiem). Nie podałem przecież że został wyjęty z ABD/ABU czy nawet AEE/AEX poprostu wygląda bardzo podobnie i katalizator i sonda. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
alex1919
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 20:36
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: alex1919 » śr kwie 15, 2009 22:44

Jezlei chodzi o katalizator to cos jest nie tak z numerem.
Sonda pasuje jeszcze do A3 (AEH), Octavia I (AEE, AEH), Alhambra, Arosa, Leon I, Toledo II.



LordOmen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: sob cze 16, 2007 08:52
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: LordOmen » czw kwie 16, 2009 07:16

alex1919 pisze:Jezlei chodzi o katalizator to cos jest nie tak z numerem.
Sonda pasuje jeszcze do A3 (AEH), Octavia I (AEE, AEH), Alhambra, Arosa, Leon I, Toledo II.
A jeśli ten katalizator rzeczywiście jest np. z Audi A3 to podejdzie do MK3 ABU czy będzie problem z pracą układu?



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » czw kwie 16, 2009 15:56

Nie napisałem wprost, ale chodziło o to, że ten kat nie jest z ABU, a skoro nie jest to jak będzie robił nie wiadomo. Przy pomocy miga i szlifierki kątowej założyć się pewnie da, a co z tego wyjdzie ... to tak jak pisał Paweł Marek, bo przecież jest jakiś powód, poza oczywiście handlowym, że robią różne katy do różnych silników.


JaroW

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 381 gości