[MK2] KONI SPORT opinia o tych amorkach...

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
kyzrej89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: śr maja 28, 2008 18:36
Lokalizacja: BZA
Kontakt:

[MK2] KONI SPORT opinia o tych amorkach...

Post autor: kyzrej89 » pt kwie 10, 2009 22:48

Witam ludziska :) z racji tego,że chcę powalić na glebę swojego RP-ka to poszukuję amorków sportowych na przód ;D aha i od razu pytanie do znawców tematu :
1.Czy zwykłe amorki z tyłu dadzą radę na sprężynach -40...?
2.Na przód chcę założyć springi -60 i mam okazję kupić amorki KONI SPORT używka od kolegi TAZ-a... ;) Jakie opinie krążą o tych amorkach?? i jak współgrały by ze springami FK...?
3.Czy zakładając springi FK na tył muszę coś do kupywać do seryjnych amorków ;>??

Liczę na waszą pomoc ludziska :) :okej:
Z góry dzięki pozdrawiam Krzych
Ostatnio zmieniony pt kwie 10, 2009 22:49 przez kyzrej89, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.userbars.com][img]http://www.userbars.com/i/524575.gif[/img][/url]
[b]Kasia Skrzynecka & Angelina Jolie FAN[/b]

Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » śr kwie 15, 2009 08:22

1. -40 to max co można wycisnąć z seryjnego amorka, jedni mówią ze -30 ale prawda jest taka ze obniżając zawieszenie bez zmiany amorków zmieniamy wysokość ich pracy czyli pracują w niekorzystnej dla siebie charakterystyce i szybciej padaja. Poza tym seria jest miękka i nie da tego co kit z niższą sprężyną i i sztywniejszym amorkiem ale od czegos trzeba zacząć a troszkę da się pojeździć.
2. Ja nie miałem do czynienia z takim zawiasem ale znajomy jeździł i mówił ze wszystko gra.
3. Zmieniasz tylko sprężynę wiec nic się nie dokłada, chyba że zużyły sie np odboje amorków...

[ Dodano: 16 Kwi 2009 20:35 ]
kyzrej89, :pub:


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości