N75 w AGR - jak podłączyć

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

N75 w AGR - jak podłączyć

Post autor: To_mas » wt kwie 07, 2009 16:07

Jest taki problem z N75 w silniku AGR ze jest rozwalona wtyczka zastąpiona jakąś inna
tylko teraz wygląda to tak ze tą dorobioną wtyczke da sie wsadzić na 2 sposoby !!

Jak powinno być poprawnie ?? czy jak sie źle wpenie wtyczkę to moze sie coś popierniczyć ??

Najlepiej kaby ktoś miał AGR i mi cyknął fote albo to jakoś sensownie opisał
a moze układ jest tam taki sam jak w 1Z ? kolor taki kabla do pinu 1 a kolor inny do pinu 2



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt kwie 07, 2009 16:33

na schemacie w książce Dietera Korpa - "Sam naprawiam..." jest do N75 na pin 1 podpięty kabel gelb/schwarz czyli o ile dobrze kumam żółto/czarny a do pin 2 kabel braun/gelb czyli brązowo/żółty,
jak masz tam właśnie kable z takimi kolorami to już wiesz co i jak.


Obrazek

Awatar użytkownika
mobi65
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 21:02
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: mobi65 » wt kwie 07, 2009 19:47

nie ma zaczenia polozenie tych przewodow mozesz podpiac jak chcesz



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości