Witam
Mam problem z elektryką w golfie mk3 na desce działają mi tylko zegarek, czujnk temperatury płynu chłodzącego i podświetlenia, brak reakcji elektronicznego licznika kilometrów, prędkościomierza, i ilości paliwa.
Dodam iż nie jest to problem zegarów na innych to samo. Czy to elektryka czy może czujnik prędkości przy kole?
Może zna ktoś dobrego elektryka w Kelcach.
Elektryka zwariowała
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- piotrsrokosz
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
- Lokalizacja: KIELCE
- Kontakt:
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
czujnik prędkości nie jest przy kole tylko w skrzyni, najlepiej podmień z kimś ten czujnik i sprawdzisz, u siebie kiedyś miałem podobny problem i zakupiłem ten "czujnik"(impulsator) po czym okazało się że miałem przerwę w kablu i teraz wszystko gra. Impulsator znajduje się w górnej części skrzyni biegów i idzie do niego jeden kabel
Witam.
Może ktoś pomoże w rozwiązaniu problemu w Mk3 2,0 gti 16V '93
Wczoraj przyjechałem do domu i potem zaczęły się problemy. Chciałem uruchomić auto a tu nic. po przekręceniu kluczyka kontrolki się nie świecą, rozrusznik też nie łapie.Czasem zdarzy się że trochę się lekko świecą a czasem z normalną mocą ale z kluczyka nie idzie odpalić. Zaryzykowałem i spróbowałem auto rozciągnąć. Odpaliło ale dziwnie pracuje. Światła nie mają normalnej jasnej barwy, wskaźnik obrotościomierza lata od początku do końca zakresu mimo jednakowych obrotów. Dodam też że po przekręceniu kluczyka znika wyświetlanie zegara i przebiegu. Po wyłączeni€ zapłonu pojawia się wyzerowany zegarek.
Może ktoś pomoże w rozwiązaniu problemu w Mk3 2,0 gti 16V '93
Wczoraj przyjechałem do domu i potem zaczęły się problemy. Chciałem uruchomić auto a tu nic. po przekręceniu kluczyka kontrolki się nie świecą, rozrusznik też nie łapie.Czasem zdarzy się że trochę się lekko świecą a czasem z normalną mocą ale z kluczyka nie idzie odpalić. Zaryzykowałem i spróbowałem auto rozciągnąć. Odpaliło ale dziwnie pracuje. Światła nie mają normalnej jasnej barwy, wskaźnik obrotościomierza lata od początku do końca zakresu mimo jednakowych obrotów. Dodam też że po przekręceniu kluczyka znika wyświetlanie zegara i przebiegu. Po wyłączeni€ zapłonu pojawia się wyzerowany zegarek.
Master819
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
- piotrsrokosz
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
- Lokalizacja: KIELCE
- Kontakt:
Brak reakcji elektronicznego licznika kilometrów, prędkościomierza, i wskaźnika ilości paliwa.
Czy na naprawę udać się do elektryka czy do mechanika?
Przy okazji do roboty hamulce tył cylinderki, regulacja ręcznego wymiana płynu hamulcowego i odpowietrzanie.
Czy na naprawę udać się do elektryka czy do mechanika?
Przy okazji do roboty hamulce tył cylinderki, regulacja ręcznego wymiana płynu hamulcowego i odpowietrzanie.
WV Golf 1,8 - 1992, AAM 75KM, LPG,
ABS, wspomaganie
ABS, wspomaganie
Kup sobie kontrolke 12V na kablu z krokodylkiem Sciogni kostke z ipulsatora na skrzyni i podlacz kontrolke jednym koncem do masy a drugim sprawdz napiecie na kostce Powinien byc napiecie na jednym kablu po wloczeniu stacyjki i masa oraz wyjsciowy kabel na licznik to jest ten srodkowy Jak bedzie napiecie i masa to podaj mase przez kontrolke do srotkowego kabla dotykaj tak ipulsowo licznik powinien troche drgac przytym sprawdzaniu stacyjka musi byc wloczona Jezeli nie bedzie drgac to cos z licznikiem zimne luty jezeli tak to ipulsator padoch Zawsze tak sprawdzam bo na podmiane z drugim to ciezko a tak sptawdzic jest sztbciejpiotrsrokosz pisze:Brak reakcji elektronicznego licznika kilometrów, prędkościomierza, i wskaźnika ilości paliwa.
Czy na naprawę udać się do elektryka czy do mechanika?
Przy okazji do roboty hamulce tył cylinderki, regulacja ręcznego wymiana płynu hamulcowego i odpowietrzanie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 356 gości