witam,
Mam problem z grzaniem w kabinie. cały czas leci chłodne powietrze. Wymieniłem termostat i płyn - nie pomogło. Węże dochodzace do nagrzewnicy zimne (oba). Pomocy!!!
Nie ma ogrzewania w kabinie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nie ma ogrzewania w kabinie
Ostatnio zmieniony sob kwie 04, 2009 20:34 przez mrus, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 631
- Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
- Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice
Re: [MK3-silnik] grzanie
a jest stan płynu w zbiorniczku?mrus pisze:witam,
Mam problem z grzaniem w kabinie. cały czas leci chłodne powietrze. Wymieniłem termostat i płyn - nie pomogło. Węże dochodzace do nagrzewnicy zimne (oba). Pomocy!!!
tak jest. No chyba że układ zapowietrzony. Bo coś mało płyny weszło ok 2 litry.
I to w dwóch dawkach. Najpierw zalałem zbiorniczek do wartości pomiedzy min-max. odpaliłem auto. Rozgrzałem do ok 100 stopni (wentylator się jeszcze nie właczył), wyłączyłem motor i dopiero w tedy powoli zaczął schodzic płyn ze zbiorniczka. Gdy zszedł cały to w tedy uzupełniłem płyn, włączyłem motor, znowu rozgrzałem. Tym razem przy 90 stopniach właczył sie wentylator. Wyłaczyłem silnik, ze zbirniczka zaczął znowu zchodzic płyn zeszło ok 1,4 pojemności i przestało zchodzic. Uzupełniłem płyn. Wiec chyba wszystko ok.? a węże dochodzące do nagrzewnicy nadal zimne
I to w dwóch dawkach. Najpierw zalałem zbiorniczek do wartości pomiedzy min-max. odpaliłem auto. Rozgrzałem do ok 100 stopni (wentylator się jeszcze nie właczył), wyłączyłem motor i dopiero w tedy powoli zaczął schodzic płyn ze zbiorniczka. Gdy zszedł cały to w tedy uzupełniłem płyn, włączyłem motor, znowu rozgrzałem. Tym razem przy 90 stopniach właczył sie wentylator. Wyłaczyłem silnik, ze zbirniczka zaczął znowu zchodzic płyn zeszło ok 1,4 pojemności i przestało zchodzic. Uzupełniłem płyn. Wiec chyba wszystko ok.? a węże dochodzące do nagrzewnicy nadal zimne
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 631
- Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
- Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice
no jeśli weszły dwa litry to nie dziw się że nie grzał. musisz go odpowietrzyć jeśli masz np instalację gazową chociaż sam też sobie poradzi. Jeśli nie masz to powinien się sam odpowietrzyć bez problemu. Regulacja od ciepłego powietrza na max otwarta. Rozgrzej auto do załącz wentylatora i dolewaj jak już ostygnie(poziom płynu będzie niższy). ps sprawdź czy dolny wąż dochodzący do chłodnicy na rozgrzanym jest ciepły. Ale nie chce mi sie wierzyć jak się włączył wentylator żeby cos było z termostatem.mrus pisze:tak jest. No chyba że układ zapowietrzony. Bo coś mało płyny weszło ok 2 litry.
I to w dwóch dawkach. Najpierw zalałem zbiorniczek do wartości pomiedzy min-max. odpaliłem auto. Rozgrzałem do ok 100 stopni (wentylator się jeszcze nie właczył), wyłączyłem motor i dopiero w tedy powoli zaczął schodzic płyn ze zbiorniczka. Gdy zszedł cały to w tedy uzupełniłem płyn, włączyłem motor, znowu rozgrzałem. Tym razem przy 90 stopniach właczył sie wentylator. Wyłaczyłem silnik, ze zbirniczka zaczął znowu zchodzic płyn zeszło ok 1,4 pojemności i przestało zchodzic. Uzupełniłem płyn. Wiec chyba wszystko ok.? a węże dochodzące do nagrzewnicy nadal zimne
Ostatnio zmieniony sob kwie 04, 2009 17:25 przez CQ, łącznie zmieniany 3 razy.
Miałem podobny problem przez gaz, układ chodził na krotko przez parownik a nagrzewnica się nie odpowietrzała. pomogło odpowietrzenie poprzez odpięcie węża. sprawdź też czy nie masz czasem zatkanego przewodu odpowietrzającego (ten cieńki co idzie do góry zbiorniczka)
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 254 gości