Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Areczek6578
- Nowicjusz

- Posty: 16
- Rejestracja: sob kwie 05, 2008 14:11
- Lokalizacja: Leszno
-
Kontakt:
Post
autor: Areczek6578 » pt kwie 03, 2009 23:13
mam taki problem autko ma 160tys kulnięte i cały czas jeździło na pełnymsyntetyku teraz zmieniony był na półsyntetyk czy moge spowrotem zalać do pełnym po 10tys km ?? niebedzie brał oleju itp?? prosze o pomoc
-
EnJoy
- .:DUB WAY:.

- Posty: 1386
- Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: EnJoy » pt kwie 03, 2009 23:34
Areczek6578 pisze:czy moge spowrotem zalać do pełnym po 10tys km ?? niebedzie brał oleju itp??
możesz, a nawet powinieneś. Na pełnym syntetyku możesz jeździć nawet przy przebiegu 300tyś km, w zależności w jakim stanie jest silnik. Nowszy diesel nie tolerujący pełnego syntetyka nie jest wart nawet ceny tego oleju

-
arwam
Post
autor: arwam » sob kwie 04, 2009 11:50
EnJoy pisze:Areczek6578 pisze:czy moge spowrotem zalać do pełnym po 10tys km ?? niebedzie brał oleju itp??
możesz, a nawet powinieneś. Na pełnym syntetyku możesz jeździć nawet przy przebiegu 300tyś km, w zależności w jakim stanie jest silnik. Nowszy diesel nie tolerujący pełnego syntetyka nie jest wart nawet ceny tego oleju

pwiem więcej że powinno się jeździć na syntetyku dota aż zacznie brać duże ilości oleju bo wtedy już przestaje się opłacać lanie dobrego oleju.
półsyntetyk to w rzeczywistości mieszanka oleju mineralnego i syntetycznego więc śmiało zalewaj syntetyk i nic się nie bój
-
Marioprestiz
- Mały gagatek

- Posty: 129
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 13:42
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: Marioprestiz » sob kwie 04, 2009 16:05
powinienes jezdzic na oleju z norma 505.01 gdyz masz pd

-
Areczek6578
- Nowicjusz

- Posty: 16
- Rejestracja: sob kwie 05, 2008 14:11
- Lokalizacja: Leszno
-
Kontakt:
Post
autor: Areczek6578 » sob kwie 04, 2009 23:07
Dzięki

za rade

-
EnJoy
- .:DUB WAY:.

- Posty: 1386
- Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: EnJoy » ndz kwie 05, 2009 04:38
Marioprestiz pisze:powinienes jezdzic na oleju z norma 505.01 gdyz masz pd

a gdzie to wyczytałeś?

bo ja tu nie widzę żadnego info o silniku kolegi..
-
mahoo
- Ma gadane

- Posty: 166
- Rejestracja: pn sie 15, 2005 14:45
- Lokalizacja: SPS/SJZ
-
Kontakt:
Post
autor: mahoo » ndz kwie 05, 2009 05:19
EnJoy pisze:a gdzie to wyczytałeś?
ten temat został założony w dziale TDI PD więc można się domyślić, że chodzi o silnik z pompowtryskami

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2219443 - mój kopciuch @168KM/402Nm Dynosoft
-
Orcio
Post
autor: Orcio » ndz kwie 05, 2009 07:50
ja mam teraz przejechane 260 tys. zalalem polsyntetykiem motul
po przejechaniu 3 tys. nie wziol nic oleju
mam zamiar po zrobieniu jeszcze 5 tys. zalac syntetyk czy to dobry pomysł?
i czy musze wyplukac silnik przed zalaniem?
-
macem
- Mały gagatek

- Posty: 127
- Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:30
- Lokalizacja: okolice Krakowa
-
Kontakt:
Post
autor: macem » ndz kwie 05, 2009 09:21
tez miałem ten dylemat, ale sprawdziłem stan silnika 100zl wydalem ale wiem ze cisnienie oleju i sprezania jest gites, wiec zalalem syntetyka i narazie gites, mam niby 195tys.
-
EnJoy
- .:DUB WAY:.

- Posty: 1386
- Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: EnJoy » ndz kwie 05, 2009 14:58
mahoo pisze:ten temat został założony w dziale TDI PD więc można się domyślić, że chodzi o silnik z pompowtryskami

faktycznie, nie doczytałem prefiksu
w takim razie rada kolegi
Marioprestiz, jak najbardziej uzasadniona:
powinienes jezdzic na oleju z norma 505.01 gdyz masz pd

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości